וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים למשחק העונה: פורסם לו"ז הפלייאוף ורבע גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 16:48

המוליכה תארח את האלופה ב-6 באפריל ב-20:00, מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון ייערך במלואו בשבת הבאה. הלו"ז המלא - בפנים

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

מנהלת הליגות פרסמה היום (חמישי) את לוח משחקי הפלייאוף. הפלייאוף התחתון ייצא לדרך ביום שבת הבא ב-17:15 (ספורט1), כשהפועל חדרה תארח את הפועל תל אביב. מכבי חיפה ומכבי תל אביב ישחקו בשבת - המוליכה תארח את מכבי פתח תקוה (19:50, ספורט1), האלופה תארח את הפועל באר שבע (20:30, ספורט5).

משחק העונה הראשון בין צמד הראשונות נקבע ליום שלישי, ה-6 באפריל, ב-20:00 (ספורט5). באותו יום ייערכו צמד משחקים נוספים בפלייאוף העליון - מכבי פתח תקוה תארח את עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע את מ.ס. אשדוד.

במנהלת מסרו כי "על פי תבנית המשחקים המקורית, לא ניתן יהיה לקיים את מחזורי הסיום של הפליי אוף התחתון בשעה אחידה (ככל שיהיה בכך צורך בשל מאבקים ספורטיביים) וזאת בשל מגבלות אצטדיונים. בשל כך, החליטה ועדת הליגה והגביע להפעיל את סעיף 3ה(12) לתקנון האליפות ולבצע החלפות מחזורים, כך שתהיה לועדה אפשרות לשבץ את משחקי מחזורי הסיום של העונה בשעה אחידה ככל והדבר ידרש".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אי אפשר לחכות/דני מרון
לו"ז הפלייאוף. מנהלת הליגות, צילום מסך
לו"ז הפלייאוף/צילום מסך, מנהלת הליגות

כמו כן, נקבעו גם מועדי רבע גמר גביע המדינה: ב-20 באפריל תתארח הפועל תל אביב אצל הפועל כפר שלם, למחרת תתארח מכבי תל אביב אצל מ.ס. אשדוד, בעוד בני סכנין תארח את בית"ר תל אביב בת ים. ב-22 באפריל תארח מכבי חיפה את הפועל עפולה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully