וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "לא מבין את הביקורת על המערך". ביטון שוחרר מהסגל

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 1:01

מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד לדנמרק: "בזכות המערך לחצנו עליהם 20 דקות". זהבי: "אולי נתנו יותר מדי כבוד". הקשר-בלם הפצוע לא ישחק נגד סקוטלנד ומולדובה, דאבור סובל מחבלה בקרסול

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם הפסד ביתי של 2:0 לדנמרק, אל מול 5,000 צופים בבלומפילד. מרטין ברייתווייט כבש ראשון (13), יונאס וינד הכפיל (67) אחרי שגיאה גדולה בהגנה הישראלית, דווקא אחרי דקות טובות של המארחת. הנבחרת של וילי רוטנשטיינר תצטרך להתאושש במהרה, שכן כבר ביום ראשון היא מארחת את סקוטלנד. ברביעי תסגור את החלון הנוכחי עם משחק חוץ במולדובה.

ניר ביטון שנפצע באימון המסכם ולא נכלל היום בסגל, סובל מקרע קטן במפשעה, שוחרר מהסגל ולא ישחק נגד סקוטלנד ומולדובה. מונס דאבור שנפצע אחרי תיקול של מרטין ברייתווייט בדקות הפתיחה, סבל מכאבים, הצליח להמשיך עד הדקה ה-61 והוחלף. החלוץ סובל מחבלה בקרסול ובכף הרגל וייבדק מחר.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
לא כך הוא קיווה לפתוח את הקמפיין. רוטנשטיינר/דני מרון

המאמן וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "הייתה הופעה טובה שלנו, במיוחד בפתיחת המחצית השנייה. אם היינו משווים אז המשחק היה משתנה, אבל הם היו מסוכנים במתפרצות ובסופו של דבר הנבחרת הטובה יותר היא זו שניצחה. שלושת הבלמים? אני לא מבין את הביקורת. אם ישראל יכולה ללחוץ במשך יותר מ--20 דקות את דנמרק, זה מדהים. ואת זה עשינו בשיטה הזאת".

ערן זהבי הוסיף: "זאת אחת הפעמים היחידות שלא כבשנו אחרי הרבה משחקים. אולי אם היינו כובשים זה היה נראה אחרת. אין ביקורת על שחקן כזה או אחר, אנחנו סופגים ומבקיעים כנבחרת. יש הבדלי איכויות בינינו לבין דנמרק, אבל נתנו קצת יותר מדי כבוד. פחדנו לצאת ולא הפעלנו לחץ עד הסוף. עדיין, היו לנו דקות טובות ואני גאה במשחק שלנו. הפנים כבר ליום ראשון. יש יומיים כדי להתאושש, ננסה לבוא כמה שיותר מוכנים. אנחנו מכירים את סקוטלנד טוב מאוד, פגשנו אותה הרבה פעמים ויודעים שיהיה קשה".

עוד בוואלה!

מוקדמות המונדיאל: נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לדנמרק

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, נטע לביא, איתן טיבי. דני מרון
"פחדנו לצאת ולא הפעלנו לחץ עד הסוף". זהבי/דני מרון

מנור סולומון סיכם: "שיחקנו מול נבחרת מאוד איכותית, לא סתם הם במקום ה-12 בעולם. הם מצוינים התקפית והגנתית. הם הובילו בשלב מאוד מוקדם וזה הקשה עלינו. פתחנו את המחצית השנייה מצוין, אבל לא הצלחנו לכבוש ב-10-15 הדקות הטובות שלנו והם ניצחו בצדק. מדהים לשחק מול קהל. זה אמנם רק 5,000 צופים, אבל לנו זה הרגיש כמו 30 אלף. כיף גדול ואנחנו רוצים אותם איתנו גם ביום ראשון".

לקראת סקוטלנד: "אנחנו צריכים לתקן את הטעויות בהגנה ולעבוד על להגיע ליותר מצבים. אני מקווה שזה יהיה יותר טוב".

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון. דני מרון
"פגשנו יריבה מ אוד איכותית". סולומון/דני מרון

מאמן נבחרת דנמרק, קספר יולמאנד, אמר: "הניתוח של היריבה היה מאוד מוצלח. תקפנו כמו שתכננו, מהמקומות שרצינו עוד לפני המשחק. אני חייב להגיד שישראל היא נבחרת חזקה ואני מאמין שהאחרות יתקשו כאן. לא היה לנו קל, היינו צריכים להיות במיטבנו".

יולמאנד סיפר על שביעות הרצון שלו ממרטין ברייתווייט: "אני חושב שאם מסתכלים על ההופעות שלו בתקופה האחרונה, רואים שהוא בכושר מצוין. הוא היה טוב מאוד היום ונעזר במהירות שלו כדי לסכן את היריבה. הוא היה במקום בו הוא משחק הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully