וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנבחרת הגדולה של שרף הפסידה לדנמרק 5:0. כנסו לפרופורציות"

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 15:26

שחקנים בנבחרת ישראל ענו לביקורות: "דנמרק קשה יותר מצרפת, אנגליה וספרד, כי היא מגיעה למשחקים כאלה סופר מוכנה ורצינית. לא נתקלנו בנבחרת שיודעת לסגור כך את זהבי". החיסרון של ניר ביטון הורגש, רוטנשטיינר עשוי לזמן עוד שחקן או שניים

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

שחקנים בנבחרת ישראל מודים הבוקר (שישי) שהיתה להם הופעה פחות טובה ממה שהם יכולים לנפק ומאלה שהציגו בליגת האומות לפני כחצי שנה, אבל באותה נשימה הם ביקשו להזכיר מול מי הם שיחקו ואיך זה נגמר בעבר. "נבחרת ישראל הגדולה של שרף עם הדור הגדול הפסידה לדנמרק כאן בארץ 5:0, אז כנסו לפרופורציות", אמר הבוקר שחקן בנבחרת ישראל מהמלון בתל אביב. "אנשים נפלו לתוך המלכודת שהשם הזה דנמרק מייצר. הרי אם היינו מפסידים 2:0 לגרמניה, מישהו היה מבקר ככה? בגלל שזו דנמרק עם שם פחות נוצץ כביכול, אנשים חשבו שנבחרת ישראל מהמקום ה-87 בעולם צריכה לנצח, אבל מה לעשות שדנמרק מדורגת 12 בעולם - יותר גבוה מגרמניה או מהולנד. לצפות, להאמין ולחלום זה בסדר אבל צריכים להיות מציאותיים וריאליים, במיוחד כשאנחנו ביום פחות טוב וסופגים שערים מטעויות אישיות".

שחקן נוסף אמר הבוקר: "דווקא נבחרת כמו דנמרק היא יותר קשה מצרפת, אנגליה או ספרד כי דנמרק מגיעה למשחקים סופר מוכנה וסופר רצינית. אין שם כוכבי על שמורידים רגל מהגז במשחק מול ישראל ובמיוחד יש שם רצינות מאוד גדולה בהכנה. אנחנו לא נתקלנו עד היום בנבחרת שידעה לסגור כך את ערן זהבי ובנבחרת שהתכוננה כל כך טוב למנור סולומון. אנחנו בדרך כלל מתרשמים מההכנה המדוקדקת שעושה לנו וילי לפני משחקים, אבל גם דנמרק הגדולה כשבאה לשחק מול ישראל הקטנה מכינה את עצמה מצוין לכל שחקן ואת זה הרגשנו היטב".

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים מול אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
קשה יותר מולה מאשר מול צרפת, אנגליה או ספרד. דנמרק חוגגת על ישראל/דני מרון

בכל הקשור לניתוח ההופעה הלא טובה של נבחרת ישראל, טוענים בנבחרת שהפציעה של ניר ביטון היתה משמעותית לא רק בהיבט ההגנתי, אלא בכל מה שקשור להנעת הכדור והתרומה לשליטה במרכז השדה. "זה לא שקיבלנו גולים בנגיחה או שהיה חסר לנו עוד שחקן הגנה גבוה כמו ביטון, אבל ניר נותן לנו משהו שהיה חסר אתמול ביציבות, בהחזקת הכדור וביכולת לצאת קדימה", הסביר גורם בנבחרת.

ג'ואל אבו חנא שהחליף את ביטון בהרכב לא סיפק את הסחורה ובנבחרת כבר מתחילים לתהות האם הוא מתאים לרמה הנדרשת. דור פרץ שהוסט לעמדת הבלם שיחק היטב במחצית השנייה, אבל הוא היה חסר במרכז השדה ובחלק הקדמי. וילי רוטנשטיינר יצטרך לבחור באיזו עמדה להציב אותו מול סקוטלנד. המאמן הלאומי אמור להמשיך באותו מערך של שלושה בלמים שזוכה להרבה ביקורות.

עוד בוואלה!

בנבחרת ישראל מתוסכלים מהטעויות: "מקבלים גולים קלים מדי"

לכתבה המלאה
ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חיסרון משמעותי. ביטון/ברני ארדוב

החיבור לשבת ולחג הפסח עשוי לעשות טוב במחנה הנבחרת לקראת המשחק מול סקוטלנד מחרתיים. "המטרה שלנו מלכתחילה בבית הזה היא לסיים במקום השלישי", נאמר שם. "כל מי שחושב אחרת משלה את עצמו ומדמיין לעצמו חלומות לא במקום ולכן אחרי ההפסד לדנמרק, צריך להיות מאוד מרוכזים ורציניים ולחפש את הניצחון מול סקוטלנד שזה הדבר הכי חשוב כרגע. ליל הסדר מחר יחליף את כל האווירה שיש כרגע ויביא את השחקנים מפוקסים ליום ראשון".

מונס דאבור ואייל גולסה ייבדקו היום ויתברר מה מצבם, כשהקשר כבר שוחרר מהסגל למשחקים מול סקוטלנד ומולדובה. בהתאם לכך ולפציעה של ניר ביטון, צפוי רוטנשטיינר לזמן שחקן אחד או אפילו שניים מרשימת ההמתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully