וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה שוחרר מסגל נבחרת ישראל, צפוי להחמיץ גם את משחק העונה

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 11:52

הקשר נפצע בברך בהפסד של ישראל לדנמרק ולא יוכל לקחת חלק במשחקים מול סקוטלנד ומולדובה. הבדיקה הראשונית לא הייתה מעודדת, במכבי תל אביב ממתינים לחדשות נוספות ממחנה הנבחרת ומעריכים כי לא יהיה כשיר לתחילת הפלייאוף העליון ולמשחק מול מכבי חיפה

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

במכבי תל אביב עוקבים בדאגה אחר הפציעה של אייל גולסה במדי נבחרת ישראל בהפסד אמש לדנמרק (חמישי, 2:0) וממתינים לשמוע עדכונים ממחנה הנבחרת בנוגע למצב ברכו. גולסה נכנס אתמול כמחליף בדקה ה-68, ספג מכה חזקה באזור הברך ורק הבוקר נבדק בצורה מקיפה על ידי רופא הנבחרת אודי קאופמן, בנוסף לבדיקת MRI. בינתיים, שוחרר הקשר מסגל הנבחרת למשחקים מול סקוטלנד ומולדובה, כשווילי רוטנטשיינר עשוי לזמן שחקן נוסף במקומו.

אמש בבדיקה הראשונית באצטדיון, המצב לא היה מעודד אך כאמור רק היום יהיו תשובות יותר ברורות באשר לחומרת הפציעה. במכבי תל אביב מעריכים כי גולסה, שנמצא בעיצומה של עונה נהדרת, לא יהיה כשיר לפתיחת הפלייאוף העליון מול הפועל באר שבע, והוא עלול להחמיץ גם את משחקה העונה מול מכבי חיפה ב-6 באפריל. מדובר בחדשות רעות מאוד עבור האלופה, שכן גם דן גלזר עדיין בספק גדול לפתיחת הפלייאוף.

שחקני נבחרת ישראל, נטע לביא, אייל גולסה. דני מרון
גולסה ליד לביא אחרי המשחק אתמול/דני מרון

כזכור אתמול קיימה מכבי תל אביב משחק אימון מול הפועל כפר סבא (ניצחון 0:3) ממנו נעדרו דן גלזר ויונתן כהן והם ינסו להתחיל להתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה רק ביום שני. מי שחזרו אתמול לשחק הם אנדרה ג'ראלדש ועדן קארצב שהיה מושבת מאז המשחק הקודם של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה. קארצב פתח במשחק והוחלף כבר אחרי 30 דקות, כך שעדיין קשה להעריך אם הוא יהיה כשיר בצורה מלאה למשחק מול הפועל באר שבע בשבת הבאה.

עוד בוואלה!

ז'ראלדש וקארצב חזרו, כהן וגלזר בספק לפתיחת הפלייאוף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully