וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הקשה של ערן זהבי: כשחלוץ ישראל פגש שחקנים מהטופ העולמי

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 13:46

צפו: 18 איבודי כדור, 19 הפסדים במאבקים מול היריבים, ניסיונות עקרים מחוץ לרחבה. חלוץ הנבחרת נתפס בצבת של שחקנים מטוטנהאם, צ'לסי ומילאן, אבל קיבל גם מחמאה גדולה: מאמן דנמרק השקיע בשיעורי הבית לקראת המפגש איתו. נגד סקוטלנד ביום ראשון זה כבר יהיה יותר פשוט

צפו בדנמרק עוצרת את ערן זהבי/ספורט 1

נבחרת ישראל פגשה בעבר נבחרות שלא למדו אותה, למשל אוסטריה היהירה שנכנעה 4:2 ללא תנאי בחיפה לפני שנתיים. אלא שאמש (חמישי) החבורה של וילי רוטנשטיינר מצאה מולה לא רק 11 שחקנים מצוינים של נבחרת דנמרק, אלא בעיקר יריבה שעשתה שיעורי בית.

מנור סולומון הוא כישרון נדיר במונחים ישראלים, מונס דאבור משחק בליגה חזקה ואלי דסה חווה עונה מצוינת. אבל ערן זהבי הוא המוציא לפועל של הכחולים-לבנים. את זה ידעו בדנמרק ויודעת כל נבחרת שפגשה אותו בשנתיים האחרונות. ב-18 המשחקים שקדמו להתמודדות אתמול - כולם רשמיים אגב - ישראל הבקיעה 27 שערים. זהבי כבש 17 מתוכם ובישל 3 נוספים. קספר יולמאנד ידע שצריך להיזהר מסולומון, דאבור ושות', אבל בעיקר ממספר 7.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לפני פייר אמיל הויביירג שחקן נבחרת דנמרק. דני מרון
הויביירג לא נותן לזהבי לנשום/דני מרון

הסטטיסטיקה של ערן זהבי נגד דנמרק (על פי אתר ווייסקאוט)

  • סך הכול פעולות/פעולות חיוביות: 22/65
  • בעיטות/למסגרת: 1/6
  • סך הכול מסירות/מדויקות: 19/25
  • סך הכול מסירות בשליש האחרון: 2
  • סך הכול מסירות קדימה: 2
  • מאבקים/מוצלחים: 1/20
  • איבודי כדור: 18
  • נגיעות בכדור בתוך הרחבה: 4
שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי, מול שחקן נבחרת דנמרק, סימון קיאר. דני מרון
זהבי לא היה רע, הוא פשוט פגש יריבים יותר טובים/דני מרון

הדנים ניסו לסגור את זהבי בין הבלמים לקשר האחורי פייר אמיל הויביירג וכדי להיכנס למשחק, הוא היה חייב להתרחק מאוד מהרחבה. חוץ מניסיון המספרת היפה שלו במחצית הראשונה, הכוכב הגדול של ישראל לא הצליח לאיים מתוך הרחבה ובקושי נגע בה בכדור. הוא נגרר לנסיונות עקרים מטווחים רחוקים יותר, אז הכדורים שלו בדרך כלל נעצרו בשחקני ההגנה ולא התקרבו לקספר שמייכל.

הצבת בין הויביירג (ולעתים גם תומאס דלייני) לקיאר וכריסטנסן, גרמה לו לאבד 18 כדורים ולבצע בעיקר פעולות לא טובות בשליש האחרון. מרבית הפעולות החיוביות של זהבי היו רחוקות מאוד מהשער הדני ואתמול הוא חווה אינטנסיביות, אגרסיביות ואיכות שהוא לא הורגל אליהן - מצד שחקנים ממילאן, צ'לסי, בורוסיה דורטמונד וטוטנהאם.

זהבי לא היה רע אתמול, הוא פשוט פגש שחקני כדורגל הרבה יותר טובים ממנו, וגם מאמן יריב שהתייחס אליו במלוא כובד הראש - וזו מחמאה גדולה. ביום ראשון הוא יפגוש יריבה שמכירה אותו היטב, סקוטלנד, אבל גם שחקנים שרחוקים מאוד ברמתם מהרביעייה שאתמול מיררה לו את החיים בבלומפילד. ואז זה כבר יהיה הרבה יותר קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully