וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מצפה מווילבקין להתעורר, קטש: "זה עוד משחק יורוליג"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 12:33

הצהובים מתארחים אצל פנאתינייקוס (21:00, ספורט 5) ובונים על שיפור ביכולת של הכוכב שרשם ממוצע של 4.5 נקודות בארבע המשחקים האחרונים. המאמן הישראלי לא ייחס חשיבות למפגש הפיקנטי: "ההכנה זהה". ז'יז'יץ' הזהיר מפני הזוניה

תיעוד נדיר: הסל האחרון בקריירה של עודד קטש/צילום: באדיבות Novasports Greece עריכת וידאו: אורן דניאלי

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) במשחק חוץ נגד פנאתינייקוס באואקה שביוון. הצהובים מגיעים למשחק עם 11 ניצחונות ו-15 הפסדים, כשבאמתחתם סיכוי נמוך מאוד לעלות לפלייאוף, בעוד יריבתם כבר הודחה, אמנם לא באופן רשמי אך איבדה את סיכוייה, עם 9 ניצחונות ו-17 הפסדים.

במכבי תל אביב ערכו אתמול את האימון המסכם ביד אליהו בשעות הבוקר, והגיעו לאתונה כבר בשעות אחר הצהריים המוקדמות. היום תערוך הקבוצה אימון קליעות באואקה, ותדריך וידאו נוסף, כשעיקר תשומת הלב היא על השינויים שהביא עודד קטש למשחק של פנתאינייקוס.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"הוא יודע מה הוא צריך לעשות". סקוטי ווילבקין/דני מרון

"פנאתינייקוס קבוצה טובה מאוד, הם משחקים טוב מאוד תחת קטש", אמר אנטה ז'יז'יץ' לקראת המשחק, "יש להם חמישיה גבוהה, לא רק בעמדות הפנים, אז כולם צריכים להיות מוכנים לעצור את הריבאונדים והמתפרצות שלהם. אם משחקים נגדם 5 על 5, יש לנו סיכוי טוב, אבל אם נאפשר להם לקחת ריבאונד ולרוץ, זה יהיה ערב ארוך. אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטלית".

"המאמן הכין אותנו טקטית, הם יריבה טובה", הוסיף אלייז'ה בראיינט, "נבוא מפוקסים ונעשה מה שצריך כדי שנחזור עם הניצחון. אני מבין שהם משחקים כמו שירושלים שיחקה תחת קטש. שיחקנו נגד ירושלים כמה פעמים מאז שאני פה, רוב החבר'ה מכירים את סגנון המשחק".

בקבוצה סיפרו בין היתר כי הציפייה היא מסקוטי ווילבקין להרים את משחקו. הגארד רשם בארבעת המשחקים האחרונים 4.5 נקודות למשחק, ובמועדון יודעים שלאורך זמן הם לא יוכלו להשיג ניצחונות ללא יכולת סבירה של הכוכב שלהם. "סקוטי יודע מה הוא צריך לעשות, ומאמינים שנראה ממנו משהו אחר כבר באתונה", אמרו בקבוצה.

עוד בוואלה!

עודד קטש בריאיון מיוחד: "שמעתי צעקות והתעוררתי. יצאתי למרפסת, והאוהדים שרו לכבודי"

לכתבה המלאה
שחקן פנאתינייקוס מריו הזוניה. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
"אם תאפשר לו כמה סלים קלים, הוא יכול להרוס אותך". מריו הזוניה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

בצד הירוק של המשחק, בפנאתינייקוס רוצים לסיים רצף של שלושה הפסדים. פאו תופיע למשחק ללא הכוכב נמנייה נדוביץ', אך עם יואניס פפטרו שחזר במשחק הליגה באמצע השבוע. כצפוי, גם מהצד היווני, הפיקנטריה סביב המפגש בין עודד קטש למכבי תל אביב בלטה.

"זה עוד משחק יורוליג נגד קבוצה טובה, ההכנה היא זהה", אמר קטש לקראת המשחק, "אנחנו משתפרים. אני מאמין שמריו הזוניה הוא שחקן מפתח בשבילנו אבל הוא צריך עוד זמן כדי להבין דברים, אבל הוא משתפר גם כן. אנחנו בכושר טוב יותר עם כל בעיות הקורונה שהיו לנו. לכל הקבוצות יש חולשות, ובמיוחד נגד מכבי צריך לחתוך את הנקודות הקלות. הם אגרסיביים בהגנה וירוצו".

מאז הגעתו לקבוצה, מריו הזוניה הפך לאחד הכוכבים של פאו עם 17.5 נקודות למשחק. אנטה ז'יז'יץ' סיפר על הכרותו עם חברו לנבחרת קרואטיה. אני מכיר את מריו הרבה זמן, הוא שחקן נהדר. אם תאפשר לו לקלוע כמה סלים קלים, הוא יכול להרוס אותך. אז אנחנו צריכים להיות מרוכזים מההתחלה ולנסות לעצור אותו".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש עם נמאניה נדוביץ'. פנאתינייקוס, אתר רשמי
"הם אגרסיביים בהגנה וירוצו". עודד קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

היורוליג הודיע אמש על דחיית המשחק בין מכבי תל אביב לוילרבאן ל-4 באפריל בשל הבעיות של הקבוצה הצרפתית לצאת מגבולות האיחוד האירופי. בעקבות הדחייה תשחק מכבי רק משחק יורוליג אחד בשבוע הבא, משחק ההשלמה נגד אפס אנדולו ביום שלישי.

בנוסף העברת המשחק תיצור מצב בו מכבי תל אביב תשחק בין ה-30 במרץ ל-9 באפריל חמישה משחקי יורוליג - 30 במרץ - ברצלונה (בית), 1 באפריל - הכוכב האדום בלגרד (חוץ), 4 באפריל - וילרבאן (בית), 6 באפריל - חימקי מוסקבה (בית), 9 באפריל - זניט סנט פטרסבורג (חוץ).

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר שכל 1,000 הכרטיסים למשחק מול אנאדולו אפס ביום שלישי נמכרו בתוך שעות ספורות. 300 מהם הלכו לספונסרים, והשאר למנויי פלטינום ומנויים אחרים מעונה שעברה. בעקבות דחיית המשחק נגד וילרבאן, יוקדם משחק הליגה של הצהובים נגד מכבי ראשון לציון, והוא ייערך ביום חמישי הקרוב בבית מכבי.

מתוך Fast Break, התכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully