וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה להשאיר את כריס ג'ונס. דיווח: מאבק עם אולימפיאקוס על ג'ורדן לויד

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 13:46

הצהובים מרוצים מהתקופה הטובה של הגארד שהצטיין בניצחון הדחוק בדרבי: "משמח שיש לנו אפשרות להשאיר אותו". באיטליה טוענים: ג'ורדן לויד מועמד מוביל, אבל הוא וטיילר דורסי מחוזרים גם על ידי אולימפיאקוס

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. ברני ארדוב
המניות שלו עולות. כריס ג'ונס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על יתרונה בראשות טבלת ליגת העל בזכות ניצחון דחוק 77:80 על הפועל תל אביב בדרבי התל אביבי השלישי העונה. עבור מכבי היה זה הניצחון ה-14 ב-17 משחקי ליגה, וה-10 ב-11 משחקי בית העונה בליגה. עד לסוף העונה הסדירה בעוד חודש וחצי היא תשחק רק עוד פעם אחת בבית, ביום שבת הקרוב נגד עירוני נס ציונה.

כמו בלא מעט משחקים בתקופה האחרונה, הצהובים רשמו קאמבק גדול במשחק. אחרי מחצית בשליטת הפועל תל אביב פיגרה מכבי 53:37 באמצע הרבע השלישי, אך הצליחה לסגור את הרבע בפיגור 2 נקודות בלבד. ברבע האחרון שוב הצליחו האדומים לפתוח פער בן 7 נקודות, אך דקות גדולות של כריס ג'ונס והחלטות טובות בהגנה נתנו לצהובים את הניצחון.

ג'ונס היה האיש של מכבי עם שיא עונתי של 26 נקודות ו-5 אסיסטים. חוץ ממנו רק סקוטי ווילבקין קלע בספרות כפולות עם 10 נקודות. אנטה ז'יז'יץ' תרם 6 נקודות לפני שנפצע ברבע השני וניסה לחזור ברבע השלישי. הסנטר הקרואטי ייבדק, אך במכבי מעריכים כי הוא יהיה כשיר למשחק נגד פנאתינייקוס ביום חמישי.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. ברני ארדוב
עוד קאמבק. בריאנט מול טימור/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • אנטה ז'יז'יץ' ייבדק אחרי שנפצע מול הפועל תל אביב. הערכות: יהיה כשיר לפאו בחמישי
  • כריס ג'ונס ששוב הצטיין צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה: "הוא יכול להיות מאוד חיוני"
  • עוז בלייזר על התקופה הרעה של סקוטי ווילבקין: "קורה לכל שחקן, החשיבות שלו עצומה"
  • דיווח: מכבי תל אביב ואולימפיאקוס נאבקות על ג'ורדן לויד, גם טיילר דורסי מבוקש ביוון

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "לא מרוצים מהיכולת, אבל בדרבי צריך לנצח"

לכתבה המלאה

ההצגה הגדולה של ג'ונס מצטרפת לתקופה המצוינת שלו לאחרונה, שמגיעה אחרי חודש כמעט בו לא שיחק. למכבי יש אופציה על הגארד לעונה נוספת ועל פי גורמים שונים במועדון, ג'ונס אמור להמשיך גם לעונה הבאה. המשחק אמש היה השני בלבד העונה בו הוא שיחק בליגה לצד סקוטי ווילבקין, והצמד שאמור להמשיך ביחד גם בעונה הבאה, אמור לקבל יותר דקות משחק משותפות מעתה ועד לסיום העונה.

"כריס הוא בחור צנוע שהולך ומשתפר ככל שהעונה מתקדמת", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "העובדה שיש לנו אפשרות להשאיר אותו לעוד עונה היא בהחלט משהו משמח. יש לנו היסטוריה של שחקנים שעשו את קפיצת המדרגה שלהם בסוף העונה הראשונה וברחו לכסף גדול, ואנחנו רואים שכריס יכול להיות שחקן מאוד חיוני ומשמעותי מהשלב הזה לקראת העתיד שלנו".

"מה שקורה עם כריס מעיד על האופי שלו, הוא נכנס לקצב ישר ולא הוריד את הראש לשנייה, המשיך לעבוד כל הזמן", פרגן לג'ונס עוז בלייזר שהגיע למסיבת העיתונאים בסיום המשחק כשהוא פצוע באפו מהמשחק, "הוא עשה הרבה דברים לבד, זה לא קל בכלל. כמה רואים כמה הוא חשוב בשבילנו היום. הוא מריץ את הקבוצה וקולע כשצריך, אני נהנה איתו, זה הכוח שלנו, אנחנו צריכים את כולם אצלנו. צריכים להיות מוכן בשביל הקבוצה, והוא עושה את זה חבל על הזמן".

על היכולת של הקבוצה במשחק ועוד משחק פחות של סקוטי ווילבקין אמר בלייזר: "לא פתחנו טוב ובחצי הראשון לא היינו בעניינים, הרמנו את האגרסיביות בחצי השני, עשינו עצירות ועצרנו אותנו על 35 נקודות בחצי השני. העיקר זה הניצחון, זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, את הדרבי צריך לנצח. לחשיבות של סקוטי למועדון הזה אין צורך להרחיב. קורה שלשחקן יש תקופות פחות טובות, יש מיליון ואחת סיבות, קשה מאוד לאורך עונה ארוכה לשמור על יציבות. ברור שאנחנו תמיד רוצים שכולם יהיו בכושר מצוין, אבל קורה שלא. למזלנו יש לנו קבוצה מספיק מוכשרות וגדולה כדי לכפות על משחקים פחות גדולים של שחקנים כזה או אחר. אני בטוח שסקוטי יחזור לעצמו, על משחק אחד או שניים פחות טובים לא קרה שום דבר".

* באיטליה מדווחים: ג'ורדן לויד שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, מחוזר גם על ידי אולימפיאקוס, ובין השתיים כבר מתחולל מאבק על שירותיו. הגארד שרושם עונה מרשימה במדי הכוכב האדום בלגרד נמצא בעדיפות עליונה מבחינת היוונים, אולם לפי הדיווח, גם טיילר דורסי נמצא על הכוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully