וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לא מרוצים מהיכולת, אבל בדרבי צריך לנצח"

7.3.2021 / 23:33

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה לאחר ה-77:80 על הפועל תל אביב בדרבי. על היכולת הרעה של סקוטי ווילבקין: "הוא יחזור שוב". אכזבה בהפועל תל אביב מגייב יורק

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
ניצחון קשה בדרבי. ספרופולוס/ברני ארדוב

במכבי תל אביב נשמו הערב (ראשון) לרווחה לאחר הניצחון הקשה 77:80 על הפועל תל אביב בדרבי. הצהובים הגיעו למשחק ההשלמה מהמחזור השני לאחר הניצחון על ולנסיה ביורוליג, נתפסו לא מוכנים בפתיחה על ידי היריבה שברחה ליתרון דו ספרתי. השחקנים של ספרופולוס הצליחו לחזור, נקלעו שוב לפיגור גדול אבל למזלם קיבלו משחק נפלא מכריס ג'ונס, שקבע שיא קריירה במדים הצהובים (26) והציל את חבריו מהפסד ביתי מביך לאדומים מהתחתית.

מנגד, דני פרנקו והפועל תל אביב סופרים הפסד חמישי ברציפות ויוצאים מאוכזבים לאחר שהוליכו במרבית דקות המשחק. במועדון מחכים לחוות דעת שנייה על הפציעה של טילמן, כשעדיין לא ברור מתי שחקן הפנים יוכל לחזור. בנוסף בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מגייב יורק, שצפוי להיות זה שישלם את המחיר אם בקבוצה ימצאו גארד מחליף עד ה-18 במרץ.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
לא מרוצה מהיכולת, אבל כן מרוצה מהניצחון. ספרופולוס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אנחנו לא מרוצים מאיך ששיחקנו, כולנו, אבל כשמשחקים דרבי מה שחשוב זה לנצח, במיוחד כשאתה לא משחק טוב. כשאתה עושה את זה, זה אומר שאתה קבוצה גדולה. לא התחלנו טוב, לא היינו רעננים במחשבה בהתקפה, לא היינו רעננים הגנתית, זאת הייתה הסיבה העיקרית שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. לקהל היה חלק בניצחון כי הם עודדו כל המשחק, אני שמח שנתנו להם את הניצחון".

המאמן התייחס ליכולת הדלה שהפגינו שחקניו במרבית דקות המשחק: "זה המשחק ה-50 שלנו העונה, זה לא קל כל הזמן ללחוץ על כל המגרש, צריך לתת אנרגיה מלאה ואנחנו משחקים משחק אחרי משחק, להפועל היו שבועיים להתכונן למשחק הזה לדעתי. זה לא קל מבחינת אנרגיה, הלחץ שלנו אפקטיבי, אנחנו מנסים ללחוץ".

על הצעקות שהטיח במהלך המשחק בווילבקין: "סקוטי הוא לא אלוהים, הוא בן אדם כמו כל אחד, לשחקן יש עליות וירידות, הוא לא בתקופה הכי טובה שלנו, הוא מנסה, מוסר, הוא לא היה גדול, אבל הוא עזר לקבוצה. בלחץ של המשחק זה מתווסף להופעה שלהם וכשמגיעים לסוף העונה זה הגיוני שיש עליות וירידות, יש תקופות שלא יהיו בתקופה הטובה ביותר. אנחנו נצטרך לתת לו מנוחה, הוא יחזור שוב, זה עניין של זמן".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 77:80 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. דני מרון
היה קרוב לניצחון חוץ מרשים בדרבי. פרנקו/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "גם צסק"א הובילו פה 20 הפרש ברבע השלישי. הגנתית עשינו עבודה טובה, אבל זה לא משהו שמכבי לא פגשו בעבר, מול קבוצות יותר טובות. אנחנו לא יכולים להפתיע אותם, ברמת המחויבות והאנרגיה והתהפוכות. הכושר שלנו בא לידי ביטוי משחק אחרי משחק, כשאנחנו מגיעים לסוף, מאבדים כלים. לא נכנסנו היום עם מספיק שחקנים למשחק שיעשו את הדברים שאנחנו מצפים שהם יעשו. עודף הכלים שלהם גבר".

המאמן שבע רצון מהיכולת שהציגו שחקניו: "לא באנו לפה כמו קבוצה חסרה אלא כמו קבוצה גאה, לקחנו הימורים אבל זה לא מספיק כדי לנצח פה. הקושי בסופו של דבר הוא של השחקנים שנמשך לאורך העונה עם הפציעות האלה. אנחנו צריכים לשים את הדברים בצד, זאת המציאות, מי שמתמודד איתה צריך להתמודד איתה, ומי שלא, צריך לשבת בחוץ. אנחנו צריכים להיות ממשחק למשחק יותר טובים, אני מבין את התסכול והאכזבה מהמשחק הזה. רצינו להיראות היום טוב, היה לי חשוב שנשחק עם גאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully