וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עודד קטש הוא החוט המקשר בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 20:09

התקשורת היוונית מתרגשת לקראת הדו קרב בחמישי שיפגיש בין "הבן האובד" על הקווים של פאו לבין הקבוצה בה התפרסם כשחקן: "ההתעניינות בישראל חסרת תקדים, קטש שוב יצטרך לשים את הרגשות בצד". נדוביץ' ייעדר, פפאפטרו חוזר, מייק ג'יימס יצטרף בקיץ?

התקשורת היוונית נרגשת לקראת המשחק בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב ביום חמישי באתונה, שיפגיש בין עודד קטש לבין הקבוצה בה התפרסם בתור שחקן. קטש אימן נגד הצהובים עשרות פעמים בליגת העל, אבל למפגש נגדם כמאמן פאו יש משמעות מיוחדת, לאור הזיכרונות מגמר גביע אירופה המפורסם בשנת 2000, בו קטש הצטיין כשחקן הקבוצה היוונית וניצח את קבוצת נעוריו.

"המשחק הזה יהיה מלא ברגשות, זכרונות והתעניינות מישראל", כתבו באתר "OnSports" היווני לקראת המשחק. "בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס יש יריבות ספורטיבית היסטורית והרבה כבוד והערכה, אבל קטש הוא החוט המקשר בין הקבוצות, בעיקר בזכות הגמר המפורסם ההוא. גם הפעם, כמו בגמר המפורסם, הוא יצטרך לנטרל את הרגשות שלו כלפי הקבוצה בה גדל".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
זכרונות מהעבר. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנאתינייקוס

קטש תואר בכתבה כ"אחד הגארדים הטובים באירופה בכל הזמנים". "אפשר להבין מדוע ההתעניינות בישראל במשחק הזה היא חסרת תקדים. כל כלי תקשורת מבקש ריאיונות ומשוחח עם העיתונאים היוונים, כי קטש הוא דמות מסקרנת במיוחד בישראל, ולמפגש הזה יש מטען היסטורי".

מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא כוכב פאו נמניה נדוביץ', שסובל מפציעה ועורך אימונים חלקיים בנפרד משאר הקבוצה. נדוביץ' שצלף שיא קריירה של 39 נקודות בהפסד של פאו לצהובים בסיבוב הקודם בישראל, יהיה השחקן היחיד שלא יעמוד לרשותו של קטש במשחק, אחרי שהפורוורד יאניס פפאפטרו חזר לכשירות מלאה.

במקביל, פנאתינייקוס כבר מתכוננת לעונה הבאה. מי שהוזכר היום כמועמד להצטרף לקבוצה בקיץ הוא מייק ג'יימס. לפי הדיווח באתר SDNA, הגארד הכישרוני שחתם רק בקיץ האחרון על חוזה חדש ויקר בצסק"א מוסקבה, עשוי לעזוב את הרוסים בתום העונה בעקבות סדרה של עבירות משמעת. אם צסק"א תסכים לשחררו ולפצות אותו בסכום נכבד, פאו עשויה להגיש לו הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully