וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף בדרך לברצלונה, דיווח: "אגוארו קיבל פנייה רשמית"

אחרי שקיבל פנייה מלאפורטה, אקס מכבי תל אביב פנה רשמית להנהלת שנזן במטרה להתיר את חוזהו. בארגנטינה טוענים: "הצעה רשמית הוגשה לחלוץ סיטי"

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ג'ורדי קרויף בדרך לברצלונה. ההולנדי-קטלאני פנה היום (רביעי) רשמית להנהלת שנזן, הקבוצה הסינית שאותה הוא מאמן, בבקשה להתיר את חוזהו, כדי שיוכל להצטרף למועדון הפאר, כך מדווחים ב"ספורט".

"אחרי שהנשיא החדש ז'ואן לאפורטה פנה אליו רשמית, פנה ג'ורדי להנהלת שנזן כדי שיתירו את חוזהו, על אף שנותרה עוד שנה אחת בחוזה שלו", כתבו ב"ספורט". "הצדדים מנהלים כעת משא ומתן על תנאי השחרור וקרויף צפוי להתמנות למנהל הטכני של הקבוצה בקרוב".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. טל לוי
בקרוב בברצלונה? ג'ורדי קרויף/טל לוי

קרויף (47) שיחק במחלקת הנוער של ברצלונה אליה הגיע בגיל 14 מאייאקס בעקבות מינויו של אביו למאמן הבלאוגרנה ב-1988. כשעלה לבוגרים שיחק בברצלונה ב', וב-1994 הגיע לראשונה לסגל של אביו, תחתיו שיחק שנתיים ורשם 11 שערים ב-54 משחקים. אך בארסה סיימה את השנתיים הללו רק במקומות הרביעי והשלישי, וב-1996 עזב יוהאן קרויף את עמדת המאמן, ובנו חתם במנצ'סטר יונייטד.

בארבע שנותיו באולד טראפורד קרויף לא הותיר חותם, ובהמשך חזר לספרד ושיחק בסלטה ויגו, אלאבס ואספניול לפני שנדד לשנתיים במטאלורג דונייצק האוקראינית ועונת פרישה בואלטה ממלטה. עד שתלה את הנעליים הספיק קרויף לרשום 9 הופעות במדי נבחרת הולנד, והיה אחד השחקנים היחידים בתולדות האורנג' שלבשו את המדים הלאומיים למרות שמעולם לא שיחקו בליגה ההולנדית.

אחרי פרישתו שימש כעוזר מאמן ואלטה במשך עונה אחת, לפני שעבר לעמדת המנהל הספורטיבי בא.א.ק לרנקה בקפריסין. אחרי שנתיים נחת במכבי תל אביב, לה עזר לזכות בשלוש אליפויות רצופות שהגיעו אחרי בצורת של עשר שנים ללא אליפות. קרויף הקפיד לבחור רק בצוותים מקצועיים זרים, סגר ככל הניתן את חדר ההלבשה בפני התקשורת והפך לאחד מסמלי המהפך המקצועי שעבר על המועדון תחת מיטש גולדהאר.

אחרי שנתיים בהן הוכתרה הפועל באר שבע על חשבון הצהובים, שהחליפו שמונה מאמנים בחמש שנים, מונה קרויף בעצמו לתפקיד המאמן, אך גם בתום העונה הבאה זכתה הקבוצה מבירת הנגב באליפות וקרויף עזב את ישראל. בשנתיים וחצי שחלפו מאז הספיק קרויף לשמש כמאמן צ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית, להתמנות למאמן נבחרת אקוודור בינואר האחרון אך לעזוב אחרי חצי שנה מבלי לעמוד על הקווים אפילו פעם אחת, ולחזור לקדנציה נוספת בסין כמאמן שנזן.

עוד בוואלה!

עכשיו זה רשמי: ז'ואן לאפורטה נבחר לנשיא ברצלונה החדש

לכתבה המלאה

באחד מאתרי הספורט הגדולים בארגנטינה, tycsports, מדווחים היום שברצלונה הגישה הצעה רשמית לחלוץ הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו, שמסיים חוזה בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח, נציגי המועדון הקטאלני כבר פנו לנציגיו של החלוץ בן ה-32, שנחשב לחבר קרוב של כוכב הקבוצה ליאונל מסי. בנוסף, הנשיא הנכנס ז'ואן לאפורטה כבר הודיע עוד לפני שנבחר שאם ייבחר לנשיאות פעם נוספת, הוא יעשה מאמצים רבים להנחית את קון בקאמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully