וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי איתי כשתגיעי לגיל 18": לאפורטה נדרש להסביר את סרטון ה"הטרדה"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 13:20

שעות לאחר שנבחר, תיעוד של נשיא ברצלונה הסעיר את ספרד - עד שהגיע ההסבר. דיווח: דייויד אלאבה שוקל ברצינות להצטרף. וגם: החגיגות של מסי, עמדת הכוח של ג'ורדי קרויף והבשורות הרעות לריאל מדריד

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

שעות ספורות אחרי שנבחר לנשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה נוכח לדעת כמה כל צעד ושעל שלו נבחן תחת זכוכית מגדלת. הבוקר (שני) הופץ בספרד סרטון שהפך ויראלי, בו נראה הנשיא נבחר מטריד כביכול קטינה, כשהוא מצטלם איתה ואומר לה: "כשתגיעי לגיל 18, תדברי איתי".

הסרטון הופץ בקבוצות וואטסאפ שונות וברשתות החברתיות בספרד, ועורר מיני-סערה, כשחלק מהגולשים אף קראו ללאפורטה להתפטר עוד לפני שהשלים 24 שעות בתפקידו החדש-ישן. למרות שמקור הסרטון והזמן בו צולם לא ברורים, לאפורטה נדרש להסברים.

כך התברר שלמעשה, הסרטון הקצר הוצא לחלוטין מהקשרו: האישה המצולמת בסרטון אינה קטינה, אלא בת 30; והאמירה של לאפורטה הגיעה בהקשר אחר לחלוטין, אחרי שאמה של הצעירה ביקשה מלאפורטה להעסיק את בתה והוא הפטיר לעברה - "כשתגיעי לגיל 18, תדברי איתי".

גם האישה המצולמת בסרטון הסבירה מה באמת התרחש וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "ערב טוב. אני האישה שמצולמת בסרטון שבו ז'ואן לאפורטה נראה 'מטריד מינית'. האמת היא שזו הייתה בסך הכל בדיחה שהוצאה מהקשרה. אמא שלי תמיד אומרת שאני נראית ילדה על אף שאני בת 30. כשאמא שלי ביקשה מז'ואן בחיוך להעסיק אותי, זו הייתה התשובה המשעשעת שלו. אין כאן שום הטרדה".

"מי שהפיץ את הסרטון וערך אותו בצורה מגמתית, ככל הנראה ניסה להרע לי. יש כאן יד מכוונת, מישהו מנסה לפגוע בי. למזלי, כולם מבינים שהסרטון הוצא מהקשרו בצורה גסה", אמר לאפורטה היום.

הסרטון המדובר

כך או כך, החזרה של לאפורטה מפיחה תקוות מחודשות בברצלונה. בבוקר שאחרי הבחירות לנשיאות שהחזירו לשלטון את מי שהצעיד את בארסה לארבע אליפויות ספרד ושתי זכיות בליגת האלופות בתחילת המילניום, במועדון משוכנעים שאפשר לשחזר את הימים היפים מהעבר.

בראש ובראשונה, נראה שבחירתו של לאפורטה לנשיא מקרבת את ההישארות של ליאו מסי בקבוצה. לאפורטה מצוי ביחסים טובים עם הכוכב הארגטינאי, שמסיים חוזה בסוף העונה ועתידו ממשיך להעסיק לא רק את ברצלונה, אלא גם את כל הצמרת של הכדורגל העולמי. ב"אולה" הארגנטינאי ציינו בכותרת הראשית הבוקר ש"מסי חוגג את הזכייה של לאפורטה" והוסיפו ש"בין השניים יש יחסים מצוינים, שמגדילים את הסיכוי ששיתוף הפעולה יימשך".

מסי אף הגיע לקלפי בקאמפ נואו כדי להצביע אמש, צעד שלפי "ספורט" ממחיש את המחויבות שלו לקבוצה והקשר העמוק שלו למועדון. "אתקשר למסי בקרוב. האם אצליח לשכנע אותו? זה כבר תלוי בו, אבל אני מבטיח שאעשה כל שביכולתי במסגרת האמצעים הכלכליים של המועדון", אמר לאפורטה הלילה אחרי בחירתו. "לפני 20 שנה, מסי שיחק בברצלונה לראשונה. הוא הפך לשחקן הטוב בעולם ועצם העובדה שהגיע להצביע היום יחד עם הבן שלו, מוכיח כמה הוא אוהב את ברצלונה. אנחנו משפחה גדולה, מועדון גדול, עם השחקן הטוב בעולם".

עוד בוואלה!

עכשיו זה רשמי: ז'ואן לאפורטה נבחר לנשיא ברצלונה החדש

לכתבה המלאה
המועמד לנשיאות ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
הצבע חזר ללחיים של האוהדים. לאפורטה/רויטרס

מי שצפוי להצטרף בהקדם לשדרה הניהולית של ברצלונה הוא ג'ורדי קרויף. אקס מכבי תל אביב צפוי לעזוב את תפקידו כמאמן שנזן מהליגה הסינית ולהתמנות למנהל הספורטיבי של ברצלונה, במהלך שנועד בין היתר כדי להחזיר למועדון את הזהות המנצחת מימי יוהאן קרויף. קרויף צפוי לנחות בברצלונה ביום רביעי, להצטרף רשמית ולחזור לעמדה ניהולית אחרי כמה שנים בהן בחן את עצמו בתור מאמן. לפי "מארקה", קרויף צפוי לקבל סמכויות נרחבות בכל הנוגע לרכש ולמדיניות המועדון בקידום צעירים.

כמו כן, לפי "מארקה" השם החם לקראת העונה הבאה הוא סרחיו אגוארו, חברו הקרוב של ליאונל מסי. חלוץ מנצ'סטר סיטי מסיים חוזה ועשוי להצטרף לקטלאנים ללא דמי העברה. גם ממפיס דפאי וג'ורג'יניו ויינאלדום על הכוונת, בעוד אריק גרסיה צפוי להצטרף בכל מקרה. שם מעניין נוסף על הכוונת הוא דייויד אלאבה, שיעזוב את באיירן מינכן בתום העונה ורוצה לחתום בספרד. שחקן ההגנה האוסטרי מחוזר בצורה נמרצת על ידי ריאל מדריד, אולם לפי הדיווחים האחרונים הוא "מוקסם מאוד" מהאפשרות לשחק בברצלונה.

כך או כך, גם במדריד חוששים ששובו של לאפורטה יהפוך את ברצלונה לתחרותית יותר. נשיא ריאל לשעבר רמון קלדרון אמר אמש לתקשורת הספרדית: "לאפורטה יהיה נשיא מצוין. זה יום טוב מאוד לברצלונה, ויום רע לריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully