וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ז'ואן לאפורטה נבחר לנשיא ברצלונה החדש

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 0:48

מי ששימש כנשיא מ-2003 עד 2010 הקדים את פונט ופריישה כשקיבל 54 אחוז מהקולות. סגנו: "כעת הוא ומסי יוכלו לדבר", קרויף יצטרף?

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

כעת זה רשמי: ז'ואן לאפורטה הוא נשיא ברצלונה החדש. מי ששימש בתפקיד מ-2003 עד 2010 ירש את ג'וזפ מריה ברתומאו שהודח בבושת פנים, לאחר שהצליח להתגבר בבחירות לנשיאות על צמד יריביו ויקטור פונט וטוני פריישה. השניים בירכו אותו על הניצחון עוד טרם התוצאות הסופיות, וכמוהם גם הסמל הגדול קרלס פויול: "בהצלחה, היה נהדר לראות את שלושת המועמדים מתחבקים יחד. קדימה בארסה!"

"הבא נלך לפריז ונראה אם אנחנו מסוגלים לבצע קאמבק", אמר לאפורטה, שקיבל 54 אחוז מהקולות לעומת 29.9 של פונט ו-8.5 של פריישה. הנשיא החדש ימריא לצרפת ויתאחד עם קבוצתו שתתארח ביום רביעי אצל סן ז'רמן במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות. "מדובר בבחירות החשובות ביותר בהיסטוריה של המועדון", הצהיר מוקדם יותר היום. סגנו, רפאל יוסטה, הכריז לאחר סגירת הקלפיות: "אנחנו שמחים מאוד וכבר מחכים שכל הקולות ייספרו, אבל הכול מראה שלאפורטה יהיה הנשיא. מעתה והלאה, רונאלד קומאן והשחקנים יכולים לדעת שיש להם דמות נשיאותית, וזה חשוב לכל ארגון גדול".

צפו בחגיגות במחנה לאפורטה

תחת הנהגת לאפורטה בקדנציה הראשונה זכתה ברצלונה בארבע אליפויות ספרד והניפה פעמיים את ליגת האלופות - ב-2005/06 וב-2008/09. במהלך הקמפיין הכריז כי אם ייבחר שוב, בכוונתו ליצור קשר באופן מיידי עם אביו של ליאונל מסי על מנת להבטיח את הישארותו של הכוכב הגדול. "ז'ואן וליאו אוהבים אחד את השני מאוד, כעת יהיה להם זמן לדבר", אמר הערב יוסטה.

לפי דיווחים בספרד, מי שיגיע לברצלונה ביום רביעי הקרוב הוא ג'ורדי קרויף, מקורבו של לאפורטה, והמועמד המוביל לשמש כמנהל הספורטיבי החדש של הקטלאנים. "המצב לא פשוט, אני מקווה שהנשיא החדש יצליח להתמודד איתו", אמר פונט.

המועמד לנשיאות ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
חוזר לתפקיד אותו עזב לפני למעלה מעשור. לאפורטה/רויטרס

נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון ניתח את הבחירה ואמר: "הוא חבר שלי, הוא עשה עבודה נהדרת בעבר ועבור אוהדי ריאל מדריד אלה חדשות רעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully