וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לא ייכלל בסגל של פריז סן ז'רמן לגומלין נגד ברצלונה

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 13:51

הצרפתים החליטו לא לסכן את הברזילאי שחזר לאימונים חלקיים. גם חואן ברנאט ומואיז קן בחוץ. האוהדים הכינו קבלת פנים לוהטת לפיקה ובעיקר לשאקירה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

לוהט

בעוד קצת יותר מ-24 שעות תתארח ברצלונה אצל פריז סן ז'רמן ותנסה למחוק את ה-4:1 הביתי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אוהדי פריז אומנם לא יהיו באצטדיון, אבל הקומץ הקשה שלהם כבר מתכונן, כך מסתבר, לבואה של הקבוצה או יותר נכון להגעתו של ג'רארד פיקה.

הגרעין הקשה של האוהדים הגיע אמש למרכז העיר עם באנר שבו נכתב: "shakira a la La Jonquera". לה ג'ונקרה היא עיר שנמצאת בגבול בין צרפת לספרד וידועה כעיר שיש בה הרבה פרוצות. רעייתו המפורסמת של פיקה, שימשה כמוקד להתגרות של אוהדים יריבים גם בעבר, כאשר אוהדי אספניול הניפו כרזה לפני מספר שנים עם הכיתוב "שאקירה שייכת לכולם".

באנר נגד שאקירה. צילום מסך, צילום מסך
הבאנר נגד שאקירה/צילום מסך, צילום מסך

מי שלא ישחק במדי המארחת הוא ניימאר. הברזילאי חזר להתאמן אחרי שנעדר יותר מחודש (וגם מהמשחק הראשון נגד ברצלונה), אבל בפריז החליטו לא לסכן אותו. בהודעה של המועדון נכתב: "ניימאר חזר לאימונים חלקיים עם שאר הסגל בשבוע שעבר וימשיך בהליך השיקום. הצוות הרפואי ייבחן מחדש את מצבו בימים הקרובים".

מי שעוד לא ייכללו בסגל הם חואן ברנאט המגן השמאלי הפצוע ומואיז קן, החלוץ האיטלקי שעדיין נמצא בבידוד אחרי שנדבק בקורונה. מאידך, אנחל די מריה שנכנס כמחליף במשחק הגביע האחרון, ייכלל בסגל ועשוי אף לפתוח לצד קיליאן אמבפה הלוהט שהבריק עם צמד באותו משחק מול ברסט בגביע וכבש שלושער נגד ברצלונה במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully