וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעבר של ליאונל מסי לפ.ס.ז' יותר אפשרי מחזרה של ניימאר לברצלונה"

הכוכב הברזילאי אמנם יחמיץ גם את הגומלין נגד האקסית (ד', 22:00, ספורט 5), אבל התקשורת העולמית שוב חוזרת לרומן הסוער: החרטה המיידית על העזיבה, המאבק המשפטי וחלום הקאמבק שנגוז - כך נראה "משחק התופסת" בין ניימאר לברצלונה, שעלול להסתיים בעריקה של הפרעוש לפריז

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ניימאר אמנם יחמיץ בסופו של דבר גם את משחק הגומלין של מחר נגד ברצלונה (22:00, ספורט 5), אבל כמו לפני כל משחק של פ.ס.ז' מול האקסית, גם הפעם תקשורת הכדורגל העולמית עוסקת בעבר, ההווה והעתיד של הכוכב הברזילאי בקטאלוניה.

ב"אתלטיק" פרסמו כתבה נרחבת הסוקרת את היחסים בין ניימאר לברצלונה מאז שעזב אותה בטריקת דלת ב-2017 תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו.

"חלק מההנהלה הבכירה בברצלונה עדיין בהלם מכך שניימאר עזב", צוטט חבר עלום שם מהנהלת ברצלונה. "כשהצדדים סיכמו על סעיף השחרור גבוה כל כך, אף אחד לא האמין שמישהו יהיה מוכן לשלם אותו. בזמנו זה נראה כמו סכום דמיוני לחלוטין".

מתברר שאחרי עונה אחת בפריז, ניימאר "הרגיש שעשה את טעות חייו" וניסה לעשות הכל כדי לחזור לברצלונה, ולחזור לככב לצד ליאו מסי ולואיס סוארס, שותפיו לשלישיית MSN, שהפכו לחבריו הקרובים גם מחוץ למגרש. "האבסורד הוא שניימאר רצה להשתחרר מהצל של מסי, אבל לפני שעזב, הוא כבר הפך להיות פופולרי בקרב האוהדים לפחות כמוהו. במוזיאון של הקבוצה בקאמפ נואו מכרו יותר חולצות שלו מאשר של מסי", סיפרו בברצלונה.

ניימאר, ליאונל מסי במדי ברצלונה בשנת 2016. Elsa, GettyImages
ישתפו פעולה בפריז? ניימאר ומסי/GettyImages, Elsa

מקורב לניימאר טען ש"ניימאר חש חרטה כמעט באופן מיידי. הוא יצר קשר עם ברצלונה בניסיון לבדוק את האפשרות לחזור בסוף העונה הראשונה שלו בפריז. הקשר הראשוני נוצר ארבעה-חמישה חודשים אחרי שעזב. אבל פ.ס.ז' לא הייתה מוכנה לשחרר אותו בשום פנים ואופן, זה כבר היה מאוחר מדי".

במסגרת המאמצים להשאיר את ניימאר מרוצה, פ.ס.ז' עשתה כמעט הכל - כולל ויתור על חלק מהאימונים. בשלב מסוים, הנשיא נאסר אל חלאיפי אף עודכן כי ניימאר לא מרוצה מהמאמן אונאי אמרי, וטס אליו במיוחד לברזיל כדי לבשר לו שהוא עומד להחליף את אמרי במאמן אחר.

כך או כך, ניימאר המשיך לפנטז על חזרה לברצלונה ועל חידוש הפעולה עם ליאו מסי בקאמפ נואו. בקיץ 2019 פ.ס.ז' הייתה פתוחה לראשונה זה זמן רב לפתוח במשא ומתן עם ברצלונה, אבל הנשיא דאז ז'וספ מריה ברתומאו התעקש שתקציב הרכש יושקע ברובו ברכישת אנטואן גריזמן.

"זו הייתה אכזבה עצומה עבור ניימאר. הוא האמין באמת ובתמים שהוא יחזור באותו קיץ לברצלונה", מספרים מקורביו של הברזילאי. "למעשה, כולנו חשבנו שזה מה שיקרה. ניימאר עשה מאמצים גדולים כדי לגרום לזה לקרות, אבל די מהר הבין שזה בלתי אפשרי".

עוד בוואלה!

ניימאר לא ייכלל בסגל של פריז סן ז'רמן לגומלין נגד ברצלונה

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. Francois Mori, AP
זנח את חלום הקאמבק. ניימאר/AP, Francois Mori

מעל פני השטח, ניימאר ניהל מאבק משפטי עם ברצלונה על סכומי כסף גדולים, אבל גם זה לא גרם לדלתות להיסגר בפניו. "הבעיה של ניימאר תמיד הייתה עם הנהלת ברצלונה, לא עם הצוות המקצועי ולא עם השחקנים", אמרו בסביבתו.

כך או כך, ניימאר השתכנע לאחרונה שאין לו עתיד בברצלונה, גם משום שלדעתו הקבוצה לא תחזור לטופ העולמי בשנים הקרובות. הוא קרוב לחתום על חוזה חדש בפ.ס.ז', והאפשרות לשתף פעולה שוב עם ליאו מסי בברצלונה נראית כמעט בלתי אפשרית. מה כן אפשרי? שיתוף פעולה של מסי וניימאר בפריז.

"מערכת היחסים בין ליאו לניימאר תמיד הייתה נהדרת. יש שם חברות עמוקה, ורצון גדול לשחק שוב יחד. אבל נכון לעכשיו, התרחיש ההגיוני יותר הוא לא חזרה של ניימאר לברצלונה, אלא מעבר של מסי לפריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully