וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: נאתכו יפתח קמפיין נוסף כקפטן. רפאלוב בתמונה

3.3.2021 / 11:52

שלושה שבועות לפני פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל: וילי רוטנשטיינר בונה על הקשר בן ה-33 כשחקן מוביל לצד ערן זהבי. קשר אנטוורפן תחת מעקב, סבע צפוי לקבל זימון. בנבחרת מעודדים מהכושר של גולסה, פרץ ואבו פאני, ומוטרדים ממצב הבלמים

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא אמור לרדת לספסל. ביברס נאתכו/ברני ארדוב

שלושה שבועות לפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל ומאמן הנבחרת הלאומית וילי רוטנשטיינר כבר מקיים שיחות עם שחקנים ושולח לחלקם חומרי וידאו להיכרות עם נבחרת דנמרק. הנבחרת תתכנס ב-21 בחודש ארבעה ימים לפני המשחק בבלומפילד נגד דנמרק. שלושה ימים לאחר מכן תגיע לכאן סקוטלנד וב-31 במרץ תשחק הנבחרת מול מולדובה.

רוטנשטיינר צפוי ללכת גם לקמפיין הקרוב עם ביברס נאתכו כקפטן וכשחקן מרכזי בנבחרת. נאתכו פותח בפרטיזן בלגרד ורושם עונה טובה. לפני שבועיים חגג יום הולדת 33 והוא כמו ערן זהבי בן גילו ימשיך להיות בין השחקנים המובילים בנבחרת.

מי שנמצא תחת מעקב הדוק מצד רוטנשטיינר הוא ליאור רפאלוב ויתכן כי תהיה הפתעה מהכיוון הזה ורוטנשטיינר יזמין את רפאלוב שעושה עונה מצויינת בבלגיה. גם דיא סבע שכבש אתמול שער לקבוצתו באיחוד האמירויות, אמור להיות מוזמן.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
בכל זאת יקבל צ'אנס בגיל 35? ליאור רפאלוב/רויטרס

בנבחרת מאוד מעודדים מהיכולת של דור פרץ ואיל גולסה שחקני מכבי תל אביב ומרגישים שמוחמד אבו פאני גם בכושר מצוין. המעקב העיקרי בתקופה הקרובה יהיה אחר מצב הבלמים שמאוד מדאיג את רוטנשטיינר. ניר ביטון טרם חזר לשחק בסלטיק וחאתם עבד אלחמיד עדיין לא שב לשחק כבלם. קרוב לוודאי שאיתן טיבי יפתח בוודאות במרכז ההגנה.

בתוך כך, בהתאחדות לכדורגל ממשיכים במגעים לצירוף מנהל טכני זר ומנהלים קשר רצוף עם ההולנדי יילה חוס שמועמד לרשת את התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully