וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מסתמן שיונתן כהן יחזור לשחק רק בפלייאוף

3.3.2021 / 9:00

מלך השערים של מכבי תל אביב צפוי להחמיץ את ארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה הסדירה וגם את משחקי הנבחרת. באלופה משוכנעים שדניאל טננבאום יהפוך בעוד כמה חודשים לשחקן קבוע בסגל של נבחרת ישראל

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

יונתן כהן צפוי לחזור לשחק במדי מכבי תל אביב רק בעוד כחודש, בתחילת הפלייאוף העליון. כהן עדיין לא מתאמן בגלל הפציעה בשריר הארבע ראשי והוא יחמיץ כמעט בוודאות את כל ארבעת המשחקים שנותרו לאלופה בשבועיים וחצי הקרובים, עד סיום הליגה הסדירה, כמו גם את משחק הגביע מול הפועל חיפה בעוד שבועיים.

ב-20 במרץ תצא הליגה לפגרה בת שבועיים לרגל משחקי נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל וגם אותם צפוי כהן ככל הנראה להחמיץ. השחקן היה אמור להיכלל בסגל של וילי רוטנשטיינר אם היה כשיר. ההערכה במכבי תל אביב היא שהוא יעמוד לרשותו של פטריק ואן לוון רק לפתיחת הפלייאוף העליון בתחילת חודש אפריל.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
זמין לרוטנשטיינר החל מהקיץ. טננבאום/אריאל שלום

בתוך כך במכבי תל אביב עדיין מדברים על ההופעה של דניאל טננבאום שלשום מול מ.ס. אשדוד ומשוכנעים כי לא ירחק היום בו הוא יהיה שוער נבחרת ישראל. טננבאום שיחגוג בקרוב יום הולדת 26, ישלים בחודש אוגוסט 5 שנים בישראל ויוכל לפי חוקי פיפ"א לשחק בנבחרת. השוער כבר סיים שירות צבאי מאוחר שאותו עשה. הוא הצטרף למכבי תל אביב בחודש אוגוסט 2016 וכאמור בקיץ ישלים 5 שנים כשחקן ליגת העל, אז גם יוכל להיות זמין לוילי רוטנשטיינר.

הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם למשחק הליגה מחר (חמישי, 20:45, ספורט4) מול הפועל חיפה אותו יחמיץ אלכסנדר פשיץ' המאומת לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully