וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני מוקדמות המונדיאל: דאגה בנבחרת ישראל ממצב הבלמים

22.2.2021 / 12:35

רוטנשטיינר בונה על אלחמיד, ביטון וטיבי במרכז ההגנה, אבל המצב רחוק מלהיות אופטימלי. שחקן סלטיק נעדר כבר שלושה שבועות בגלל פציעה וישוב רק בתחילת מרץ, בלם מכבי תל אביב נכנס רק עכשיו לכושר ואלחמיד טרם חזר לשחק כבלם. אחרי פרישת ייני, רוב המחליפים חסרי ניסיון

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

דאגה גדולה בנבחרת ישראל ממצב הבלמים, כחודש לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. וילי רוטנשטיינר ושחקניו יארחו את דנמרק וסקוטלנד ב-25 וה-28 מרץ, וב-31 יתארחו אצל מולדובה למשחק במסגרת המחזור השלישי.

המאמן האוסטרי ימשיך לעלות למשחקים במערך של שלושה בלמים, כפי שנבחרת ישראל שיחקה לכל אורך השנתיים האחרונות והתכנון הוא שאת מרכז ההגנה יאיישו חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי וניר ביטון. בעוד טיבי נכנס לכושר טוב רק לאחרונה, הדאגה הגדולה מגיעה מכיוונו של בלם סלטיק.

חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל מול יוראי קוצקה שחקן נבחרת סלובקיה. דני מרון
בנבחרת מקווים שיצבור כמה שיותר דקות, ואם אפשר - שיהיה במרכז ההגנה. אלחמיד/דני מרון

ביטון שנפצע בהפסד של סלטיק לסט. מירן בסוף ינואר, סובל מפגיעה בקרסול ולא נכלל בסגל של קבוצתו במשך למעלה משלושה שבועות. למרות שהוא היה ברשימה של סלטיק להתמודדות עם רוס קאונטי אתמול, הוא לא נכלל בסגל הסופי בסופו של דבר ובנבחרת ישראל קיבלו מסרים שהוא יתאושש לחלוטין רק בעוד כשבועיים.

אלחמיד שהפך בשנתיים האחרונות לאחד מהשחקנים הטובים בנבחרת, מיעט לשחק בסלטיק מאז תחילת אוקטובר, לפני שחזר לישראל וחתם בהפועל באר שבע. אתמול הוא שב למגרשים כשנכנס כמחליף במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב, אבל הוא לא תופקד כבלם. בנבחרת ישראל מקווים שעד המשחקים בסוף החודש הבא, הוא יצבור דקות במרכז ההגנה.

אחת הבעיות של רוטנשטיינר היא גם העומק במרכז ההגנה. שרן ייני פרש מהנבחרת ואוראל דגני לא משכנע בבית"ר ירושלים. בלמים שמשחקים באופן קבוע ונמצאים בכושר טוב, שחקנים דוגמת עופרי ארד, ג'ואל אבו חנא ועידן נחמיאס, הם חסרי ניסיון בנבחרת הבוגרת של ישראל ולכל אחד מהם הופעה אחת. אור בלוריאן, שרוטנשטיינר צפה בלא מעט משחקים שלו בנבחרת הצעירה ומכבי פתח תקוה, בעצמו עדיין חסר ניסיון בזירה האירופית ואפילו בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully