וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס בסיום עוד הפסד: "התמוטטנו, זה מתסכל"

2.3.2021 / 23:47

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב בסיום ה-84:80 מול צסק"א, אך גם מצא נחמה: "העובדה שלא ויתרנו מעודדת, אני מאמין בשחקנים"

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם טיילר דורסי. דני מרון
אכזבה על ספסל הצהובים/דני מרון

אכזבה גדולה נרשמה הערב (שלישי) בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב לאחר שהצהובים כמעט השלימו קאמבק מפיגור של 22 הפרש מול צסק"א מוסקבה, אך ירדו בסיום מנוצחים 84:80. הקבוצה של יאניס ספרופולוס נראתה איום ונורא במחצית הראשונה והתעוררה רק לקראת סיום הרבע השלישי. כריס ג'ונס, אותלו האנטר וטיילר דורסי החזירו את המארחת עד מינוס שתיים בלבד, אך בסיום מכבי תל אביב עם הפסד רביעי ברציפות, ונראה שחלום הפלייאוף הולך וחומק לו בין האצבעות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "זה היה ברור שברבע השני התמוטטנו, אפשרנו להם סלים קלים וזה הדבר שאנחנו צריכים לשפר. החטאנו זריקות קלות, איבדנו כדורים, היינו צריכים להמשיך להילחם בהגנה ולא לאפשר להם סלים קלים. ניסינו לחזור במחצית השנייה, היינו טובים יותר ברבע השלישי ונתנו הכל ברבע הרביעי כשניסינו לחזור, היו לנו את ההזדמנויות, דברים שיכלו לגרום לנו להתקרב אפילו יותר".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ספרופולוס עם השחקנים/דני מרון

היווני המשיך: "זה מתסכל מצד אחד ומצד שני טוב יותר להפסיד ככה מאשר להפסיד ב-25 הפרש. אנחנו מאוכזבים שהפסדנו את המשחק אבל העובדה שלא ויתרנו מעודדת. אני יכול רק לספור כמה משחקים הפסדנו ב-3-4 הפרש. מדובר בהרבה מאוד משחקים. אני אומר את זה כל העונה, בשבילי זה טוב מאוד שאנחנו נלחמים, אבל ברגע שאנחנו לא טובים אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בהגנה. היינו בכמה דקות שלא בפוקוס, ומהגנה טובה יוצאים מהדקות הלא טובות, את זה נצטרך לשפר".

על שחקניו: "אני מאמין בקבוצה שלי ובשחקנים שלי, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות עבודה יותר טובה גם כשאנחנו מפסידים אבל גם כשאנחנו מנצחים. כשמשחקים מול קבוצה כזאת שתמיד בפיינל פור צריך לראות מה עשינו לא נכון ולהתכונן למשחק הבא. טעינו כשאפשרנו להם לפתוח פער שכזה, אבל האמנו שאנחנו יכולים לחזור והורדנו את ההפרש ל-2 נקודות בלבד".

ספרופולוס ניסה להסביר את העונה המאכזבת שעוברת על הצהובים: "אנחנו משחקים כבר שנתיים בלי הפסקה, אנחנו הקבוצה היחידה ביורוליג עם שלושה וחצי שבועות של פגרה, זה נורמלי כשהשחקנים לא משחקים שנתיים בלי הפסקה, והסגר הראשון של מרץ-אפריל לא נחשב עם כל הבלאגן שהיה מסביב. מנטאלית אנחנו שנתיים בלי הפסקה וזה הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני נאלץ להתמודד עם דבר כזה, בעוד שקבוצות אחרות לא היו צריכות להתמודד עם זה".

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בבית 84:80 לצסק"א

לכתבה המלאה
מאמן צסק"א מוסקבה דימטריוס איטודיס. דני מרון
איטודיס/דני מרון

מאמן צסק"א דימיטריוס איטודיס: "אני אקח את הניצחון, שהוא ניצחון חוץ גדול. זו הפעם השנייה שאנחנו מנצחים משחק חוץ, ובהחלט יש דמיון בין שני המשחקים. אין לנו יותר מידי זמן לעבוד, אבל אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו. אנחנו גם צריכים להשתפר בכל הנוגע לריווח המשחק. מכבי תל אביב קלעה זריקות מדהימות בדקות הסיום, אבל הצלחנו להשתלט על הסיטאוציה. קלענו גם אנחנו זריקות גדולות, לקחנו את הריבאונדים שהיינו צריכים והשגנו את הניצחון".

המצטיין של הרוסים וויל קלייברן: "אנחנו כמעט נתנו למשחק לברוח לנו מבין האצבעות, אבל ככה זה הכדורסל. בוודא שעשינו הרבה טעויות שקשורות למצב המנטלי בו היינו במחצית השנייה, אבל בסופו של דבר הגענו לנצח וזה מה שעשינו".

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully