וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בבית 84:80 לצסק"א

הצהובים נראו איום ונורא במשך שלושה רבעים ונקלעו לפיגור של 22 הפרש, בדרך להפסד רביעי ברציפות. המארחת כמעט השלימה קאמבק הרואי ברבע המכריע, אך נכנעה בסופו של דבר וחלום השמינייה הראשונה הולך ומתרחק מספרופולוס. קלייברן (21) הצטיין אצל הרוסים

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
הצהובים נעלמו ברבע השני. כספי/דני מרון

מכבי תל אביב קיוותה להשיג הערב (שלישי) ניצחון על צסק"א מוסקבה ולשפר את סיכוייה לסיים בשמינייה הראשונה בסיום העונה, אך הפסידה בביתה 84:80 לקבוצה של דימיטריוס איטודיס. הצהובים נראו רע מאוד ברבע השני ונקלעו לפיגור דו ספרתי גדול. המארחת לא הצליחה למצוא פיתרונות לוויל קלייברן ודארון היליארד וראתה כיצד ההפרש הולך ותופח עד 22 הפרש.

הצהובים שעלו עם שישה אסיסטים בלבד באמתחתם לפתיחת הרבע הרביעי, קיבלו חמישה אסיסטים מכריס ג'ונס בדקות הראשונות, ומכבי תל אביב טסה ל-6:16 מהיר. הרוסים נראו מבולבלים, והמארחת המשיכה לנגוס ולנגוס בהפרש, שירד עד מינוס שלוש. שלשה גדולה של היליארד שמה את צסק"א שוב בהפרש נוח, אך אותלו האנטר לא וויתר והוריד ל-81:77, 51.5 שניות לסיום. קלייברן החטיא זריקה אחת מהקו, דורסי קלע שלשה שהורידה למינוס שתיים בלבד, אך שנגליה דייק פעמיים וגמר את סיפור המשחק מבחינת המארחת. מכבי תל אביב עם הפסד רביעי ברציפות, וחלום השמינייה הראשונה הולך ונמוג.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 20 נקודות (5 מ-7 לשלוש), אותלו האנטר 14 ו-10 ריבאונדים (8 מ-8 מהקו), אנג'לו קלויארו 9, סקוטי ווילבקין 8 (3 מ-13 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 7, עומרי כספי 6, סנדי כהן 5, כריס ג'ונס 4 ו-6 אסיסטים, דראגן בנדר 3, אנטה ז'יז'יץ' 2 ו-9 ריבאונדים, עוז בלייזר 2. ג'ון דיברתולומאו שותף (03:31 דקות), אך לא קלע.

קלעו לצסק"א מוסקבה: וויל קלייברן 21 נקודות (8 מ-12 מהשדה) -5 ריבאונדים, דארון היליארד 17 (5 מ-10 לשלוש), איפה לונדברג 12 (4 מ-8 לשלוש), מייק ג'יימס 10 (3 מ-11 מהשדה) ו-6 אסיסטים, טורניקה שנגליה 8, ג'ואל בולומבוי 6, מייקל אריק 6 ו-8 ריבאונדים, ניקיטה קורבאנוב 3, דניאל האקט 1. סמן אנטונוב (02:26 דקות), יוהאנס פויגטמן (02:23) ויאניס סטרלניקס (00:50) שותפו, אך לא קלעו.

אוהדי מכבי תל אביב שהוכנסו לאולם מול צסק"א. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב הגיעו חזו בהפסד/דני מרון
שחקן צסק"א מוסקבה וויל קלייברן. דני מרון
הצהובים התקשו למצוא לו פיתרונות. וויל קלייברן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

טוקו שנגליה פתח חד אצל הרוסים, ודאג להעלות אותם ל-5:9 מהיר. מכבי תל אביב הגיבה מהר עם חמש נקודות רצופות ונטלה את ההובלה. היליארד וקורבנוב ענו בשתי שלשות וקבעו 10:15 לאורחת. עומרי כספי עלה נהדר מהספסל המקומי וסייע למארחת לעלות בחזרה ל-17:18. בסיום הרבע הראשון התוצאה הייתה 23:23.

רבע 2:

ולנדברג שהגיע לאחרונה מז'ילונה גורה עלה היטב מהספסל של איטודיס, כמו וויל קלייברן והרוסים ברחו ל-28:36, מה שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן. הריצה של האורחת נעצרה על 0:16 עם שלשה של סקוטי ווילבקין. שלשה אדירה של מייק ג'יימס, שסחט על הדרך גם עבירה מעומרי כספי קבעה הפרש שיא של 18 הפרש לזכות האורחת. בהפסקה הוליכה צסק"א 33:51.

שחקן צסק"א מוסקבה טוקו שנגליה מול אנג'לו קלויארו, עומרי כספי. דני מרון
הכריע את המשחק עם שתי קליעות עונשין מדויקות. שנגליה/דני מרון

רבע 3:

שלשה של היליארד בפתיחת הרבע קבעה 21 הפרש לאורחת. מכבי תל אביב נראתה עצבנית, ועל אף שהצליחה מעט להוריד מההפרש של צסק"א, הפער נותר גדול. חמש נקודות רצופות של המארחת בשניות הסיום של הרבע, הורידו אותה בפיגור 16 לקראת הרבע המכריע. 52:68 לצסק"א בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

אותלו האנטר קלע מתחת לסל וההפרש של צסק"א קוזז ל-12 הפרש בלבד. אסיסט נהדר של כריס ג'ונס לאלייז'ה בריאנט הוריד את ההפרש לחד ספרתי לראשונה מאז הרבע השני. הרוסים חזרו להוביל בהפרש דו ספרתי, אך המארחת ענתה בחמש נקודות רצופות והורידה את ההפרש ל-78:73 בלבד. ההפרש ירד עד מינוס שלוש, אך איבוד של סנדי כהן ושלשה של היליארד בצד השני קבעו 75:81, וספרופולוס הזעיק פסק זמן. קלייברן דייק רק פעם אחת מהקו, דורסי קלע שלשה והוריד ל-82:80, אך 2 מ-2 מהקו של שנגליה סגרו עניין. 80:84 לצסק"א בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully