וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי הדהימה את ריאל, ברצלונה ניצחה את פאו

נועלת הטבלה קטעה רצף של 16 הפסדים עם 77:78 דרמטי על הבלאנקוס. קטש עם עוד הפסד. רבע אחרון של 4:19 העניק לזניט 71:87 על אלבה

תקציר ה-72:94 של פנאתינייקוס על אריק סלוניקי/ספורט1

המחזור ה-27 ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם שישה משחקים, בנוסף למפגשה של מכבי תל אביב עם צסק"א מוסקבה. הפתעה גדולה נרשמה כשחימקי מוסקבה החלשה הצליחה לקטוע רצף של 16 הפסדים דווקא מול ריאל מדריד וגברה עליה 77:78. זניט סנט פטרסבורג נראתה לא טוב מול אלבה אך יצאה עם 71:87 לאחר רבע אחרון ענק. אנאדולו אפס הביסה 83:99 את ולנסיה. ברצלונה ניצחה 77:85 את פנאתינייקוס בחוץ. באיירן מינכן גברה 76:78 בחוץ על הכוכב האדום בלגרד.

seperator

חימקי מוסקבה - ריאל מדריד 77:78

הבלאנקוס עם אחד ההפסדים המביכים שלהם בשנים האחרונות. על אף הסגל המאוד חסר עמו עלתה האורחת למשחק מול נועלת הטבלה, הרי שגם חימקי ששחררה את מרבית השחקנים הבכירים בסגל שלה, כשג'ורדן מיקי ואריק מקולום צפויים לעזוב גם הם - בהחלט לא הגיעה למשחק בתנאים אידיאליים. 16 הפסדים רצופים ספגו הרוסים טרם המשחק הערב, בו הוליכו במרבית שלביו. אלכסיי שבד ואריק מקולום הוליכו את קלעי המנצחת עם 22 נקודות כ"א, כשג'ורדן מיקי הוסיף 19 לחימקי. בצד השני 15 נקודות של גבריאל דק וג'ייסי קארול לא עזרו לריאל, שסופרת שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
סוף סוף ניצחון. שבד/GettyImages

זניט - אלבה ברלין 71:87

המארחת, אחת מהפתעות היורוליג, הגיעה במומנטום רע מאוד ולאחר תבוסה ביתית קשה מאוד מול ולנסיה. גם הערב נראו הרוסים לא טוב ופיגרו בלא מעט דקות במהלך המשחק מול הגרמנים, שדי איבדו עניין בכל הקשור למאבקים על מקום בשמינייה הראשונה. רבע שלישי טוב של זניט העניק לה את היתרון, אך גולת הכותרת הייתה הרבע המכריע, בו ניצחה המארחת 4:19 (!) בדרך לניצחון ביתי גדול. קווין פנגוס הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות להן הוסיף 7 אסיסטים.

קווין פנגוס שחקן זניט סנט פטרסבורג. Quality Sport Images, GettyImages
רבע אחרון ענק של זניט. פנגוס/GettyImages, Quality Sport Images

אנאדולו אפס - ולנסיה 83:99

הטורקים המשיכו במומנטום אחרי הניצחון הענק מול פנרבחצ'ה בשישי ושוב הציגו משחק התקפי שוטף ואיכותי מאוד עם 99 נקודות, כולל 53 במחצית השנייה. סרטאץ' שאנלי קלע 20 נקודות עבור אנאדולו אפס, רודריג בובואה תרם 19 נקודות, וסילי מיציץ' קלע 16, שיין לארקין תרם 15 ו-6 אסיסטים, קרונוסלב סימון קלע 14. את הספרדים הוביל בויאן דובלייביץ' עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, קלמן פרפליץ' ודרק וויליאמס קלעו 13 נקודות כל אחד, מייק טובי תרם 12.

מאריוס גריגוניס שחקן ז'לגיריס קובנה. Quality Sport Images, GettyImages
הוליך את קלעי ז'לגיריס. גריגוניס/GettyImages, Quality Sport Images

ז'לגיריס קובנה - וילרבאן 75:85

רבע שלישי נהדר בו ניצחו הליטאים 15:27 למעשה סידר להם ניצחון בית שביעי רצוף, שהגיע לאחר שני הפסדי חוץ רצופים. וילרבאן הגיע במומנטום נהדר למשחק הערב לאחר שניצחה בשבעת המחזורים האחרונים וכבר נראה היה שמהקבר הצרפתים חוזרים היישר למאבקי המיקום על השמינייה הראשונה. עם זאת, המארחת ידעה להתמודד עם משחק לא פשוט ובזכות 21 נקודות של מריוס גריגוניס ידעה לצאת עם ניצחון חשוב מאוד, והיא על סף כניסה לשמונה הראשונות.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Pedro Salado, GettyImages
תצוגת תכלית. מירוטיץ'/GettyImages, Pedro Salado

פנאתינייקוס - ברצלונה 85:77

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס השיגה ניצחון נוסף ושיפרה את מאזנה ל-8:19 כשהיא ממשיכה להתבסס במקום הראשון בטבלה. פנאתינייקוס של עודד קטש עם 16:9 וכבר איבדה מזמן סיכוי ריאלי לסיים בין שמונה הראשונות. מריו הזוניה הוביל את קלעי פנאתינייקוס בבכורה שלו עם 21 נקודות וגם 5 איבודים, בן בנטיל קלע 14, קונסטנטינוס מיטוגלו קלע 13, שלבין מאק הוסיף 11. ניקולה מירוטיץ' הוביל את המנצחת עם 25 נקודות (9 מ-13 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, קורי היגינס הוסיף 16.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון חוץ קשה לבאיירן. לוצ'יץ'/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן 78:76

ניצחון חוץ קשה לבווארים, וגם חשוב מאוד. המארחת הגיעה עם שבעה הפסדים רצופים וללא שום סיכוי להגיע לפלייאוף, אך נכנסה לעניינים לאחר רבע ראשון מנומנם בו קלעה 10 נקודות בלבד. ג'ורדן לויד (26) היה פשוט בלתי ניתן לעצירה אצל הסרבים שנכנסו לרבע המכריע ביתרון 50:57. כמו במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, גם הפעם התעוררות מאוחרת של ולדימיר לוצ'יץ' החזירה את באיירן למשחק, כשוויד בולדווין בלט מעל כולם עם 27 נקודות וסלים מכריעים במאני טיים. האורחת עם 14:26 ברבע האחרון, יוצאת עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully