וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר החזרה: על השפעות הקאמבק של אלונה ברקת על הפועל באר שבע

1.2.2021 / 14:30

השחקנים לא יוותרו על חוזיהם המקוריים, אלה שמנהלים משא ומתן כבר מקפיצים את הדרישות, הליגיונרים לא יתפשרו. ההודעה של הבעלים על קאמבק מלא מטריפה את האוהדים אך גם מאיימת להחזיר את הקבוצה לטירוף שאחז בה לפני משבר הקורונה. דווקא את אסי רחמים זה לא ישכנע להישאר

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

את ההחלטה לבצע קאמבק מלא להפועל באר שבע קיבלה אלונה ברקת כבר לפני חודש. זו גם הסיבה המרכזית לכך שאיתי בן זאב הודיע לפני שלושה שבועות על סיום דרכו במועדון, הרבה לפני המתוכנן. ברקת הביאה את בן זאב בשיא משבר הקורונה להקים דירקטוריון ולעמוד בראשו כיושב ראש, כשהניהול השוטף הופקד אצל אסי רחמים. ברקת הבהירה אז שהיא רוצה לצאת וכדי לא להטביע את הספינה, היא הבטיחה סיוע של כמה מיליוני שקלים.

אלא שהחודשים האחרונים גרמו לה להחליט שהיא חוזרת בכל הכוח. את ההודעה הסופית והרשמית מסרה אתמול. תחילה לשחקנים ובהמשך לאוהדים באמצעות התקשורת. אתמול היא כבר העבירה שעות ארוכות במתקן האימונים. כך זה יהיה בתקופה הקרובה. אנשים בסביבתה מספרים שהיא חזרה מלאה באנרגיות, למרות שלמשבר האימון לא ציפתה. היא לא חשבה לרגע שיוסי אבוקסיס יעזוב.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע, אלי ברקת. ברני ארדוב
חזרה מלאה באנרגיות, אבל לא צפתה את העזיבה של אבוקסיס. אלונה ברקת/ברני ארדוב

לצד התגובות האוהדות שהגיעו ברשתות החברתיות בציפייה שברקת תחזיר את הפועל באר שבע לימי הזוהר שלה, יש גם מחיר והוא יהיה כבד. שובה של בעלת הבית יחזיר איתו את הסכומים הגבוהים שברקת נהגה לשלם לפני משבר הקורונה. החוזים שצומצמו בעמל רב בשנה האחרונה, כיוון שהיא הודיעה על עזיבה, יחזרו למלואם. כך למשל החוזים הגבוהים של לואי טהא ושל מרואן קבהא. אחרי שהם קיצצו כמחצית משכרם העונה, הם ידרשו את החוזים המלאים שלהם על רקע חזרת בעלת הבית. גם ז'וזואה ומיגל ויטור יהיו כעת הרבה יותר קשוחים במשא ומתן. חלפו הימים בהם רחמים מבקש משהם להתחשב בטלטלה שהמועדון חווה. עכשיו יש שוב כתובת אחת והסכומים יהיו בהתאם.

לא במקרה ברקת היא הכי רצינית עד עכשיו בעניין חאתם עבד אלחמיד. מיטש גולדהאר ויענקלה שחר לא מוכנים להתקרב לסכומים שברקת מוכנה לשלם כדי להחזיר ארצה את הבלם של סלטיק. באג'נדה שלה, ברקת תילחם על כל ישראלי פנוי ואיכותי. זו הסיבה בגללה רצתה גם להנחית במועדון את בירם כיאל. היא היתה משוכנעת שהוא שחקן שישדרג את הקבוצה ואפילו הסכימה לתת לו חוזה לשלוש שנים. אבוקסיס היה אז זה שטירפד כי חשב שבתפקיד הזה יש לו שחקנים לא פחות טובים.

עוד בוואלה!

לבד במדבר: אבוקסיס וברקת נפרדים, במשוואה שבה אין מנצחים

לכתבה המלאה
חאתם עבד אלחמיד שחקנה של סלטיק. GettyImages
גולדהאר ושחר לא מוכנים לשלם עליו סכומים בגובה שברקת מוכנה. חאתם עבד אלחמיד/GettyImages

לצד בניית סגל חזק יותר לעונה הבאה, ברקת תצטרך לדאוג בחודשים הקרובים למציאת מנכ"ל במקום רחמים. היא משוכנעת שתצליח להשאיר את האיש שצעד לצידה כל השנים, אבל רחמים נחוש לעזוב כפי שהצהיר בקיץ שעבר. ברקת תנסה לפתות אותו ביציאה לחופשה ארוכה כדי שינקה את הראש, יתאוורר ויחזור למועדון, אבל רחמים החליט שהוא לא נשאר וזה אולי המחיר הכי משמעותי שהיא תשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully