וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: ברדה ומליקסון לא תרגלו הרכב, ואן לוון מתלבט

31.1.2021 / 16:00

המארחת תנסה לשים את סערת אבוקסיס בצד, אגודלו צפוי לשוב ל-11. דור פרץ חוזר אצל האלופה, למאמן יש כמה לבטים: "הסיטואציה של באר שבע היא לא הבעיה שלנו". שכטר: "אסור לנו למעוד יותר"

מחזור 18הסתיים01/02/2021
הפועל באר שבע
    0
    • (39) חיים
    מכבי תל אביב
    תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

    הפועל באר שבע

    בצל הדרמה הגדולה שעובר המועדון עם התפטרותו של יוסי אבוקסיס, בהפועל באר שבע מקווים שיוכלו לשים את הדברים בצד לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (שני, 20:45, ספורט 5). אליניב ברדה ומאור מליקסון העבירו את האימון ולא תרגלו הרכב. לקבוצה יש עדיין מספר פצועים וחולי קורונה (תומר יוספי ורותם חטואל), כך שההרכב שוב לא יהיה אופטימלי. ג'ונתן אגודלו צפוי לחזור להרכב אחרי שלא פתח במשחק האחרון.

    שחקן הפועל באר שבע ג'ונתן אגודלו מול שחקן מכבי תל אביב לואיס הרננדס. דני מרון
    הזדמנות מחודשת. ג'ונתן אגודלו/דני מרון

    מכבי תל אביב

    במכבי תל אביב יערכו מספר שינויים בהרכב למרות הניצחון על מכבי חיפה ביום רביעי האחרון. עדן קארצב שנפצע בברכו ייעדר ויונתן כהן צפוי לחזור לשחק רק בעוד עשרה ימים. דור פרץ יחזור להרכב אחרי ריצוי צהובים. לפטריק ואן לוון יש מספר החלטות מעניינות לקבל: האם להחזיר את אנדרה ז'ראלדש להרכב או להמשיך עם שחר פיבן, והאם לתת לשרן ייני לפתוח ביחד עם לואיס הרננדס במשחק שלישי תוך תשעה ימים או לרענן עם איתן טיבי. שתי החלטות נוספות שההולנדי יצטרך לקחת מתייחסות לשני שחקנים, דן גלזר ואלכסנדר פשיץ', שנכנסו במשחק האחרון רק כמחליפים, אבל עשו עבודה מצוינת ועשויים מחר כבר לפתוח.

    המאמן ואן לוון אמר לקראת המשחק: "הניצחון על מכבי חיפה נתן לנו דחיפה, אבל אנחנו עדיין צריכים להמשיך לעבוד קשה ולוודא שאנחנו מרוכזים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. הדבר היחיד שהוא מכה זו הפציעה של קארצב. ייקח לו כמה שבועות להתאושש, אבל הוא בחור צעיר וחזק שיתמודד עם זה. הסיטואציה של הפועל באר שבע כרגע היא לא הבעיה שלנו, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו".

    איתי שכטר הוסיף: "יש עדיין פער של חמש נקודות ממכבי חיפה והדרך עוד ארוכה. פתחנו את העונה לא טוב, עם הרבה מעידות שלא חשבנו שיהיו לנו בדרך, אבל קבוצה חזקה יודעת להתמודד גם עם רגעים פחות טובים ואני שמח שאנחנו נראים טוב יותר. מצפה לנו משחק מול קבוצה סופר-קשה שיש יריבות של הרבה שנים בין המועדונים. נעשה את המקסימום כדי לצאת עם הניצחון, אסור לנו למעוד יותר".

    דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
    עשה עבודה טובה כמחליף במשחק העונה. דן גלזר/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 117 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 27:55 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

    * הפועל באר שבע לא הפסידה למכבי תל אביב בארבעת המפגשים האחרונים: שלוש תוצאות תיקו לצד ניצחון 0:2 באשדוד במחזור הסיום בעונה שעברה.

    * באצטדיון טרנר, לעומת זאת, באר שבע לא ניצחה את האלופה מאז ה-1:2 באוקטובר 2017. לואי טהא הוא השריד היחיד מהסגל המנצח.

    * מכבי תל אביב צברה 16 נקודות מ-18 אפשריות עם פטריק ואן לוון על הקווים, וסך הכול סופרת כבר תשעה משחקים רצופים ללא הפסד (שישה ניצחונות).

    * אגב, ואן לוון עם מאזן מושלם של שני ניצחונות על הפועל באר שבע, שכן הוא עמד על הקווים בצמד משחקי אלוף האלופים בתחילת העונה (פעמיים 0:2).

    האזינו לאבוקסיס בריאיון: "חשבתי שהגיע לי יחס אחר"

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טרנר

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully