וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אמרתי לאסי רחמים כבר בבוקר שאני שוקל את צעדיי"

31.1.2021 / 6:20

ביום שאחרי התפטרותו המפתיעה, מאמן הפועל באר שבע לשעבר חושף שעוד לפני ההפסד לבני סכנין ביום חמישי, הוא שקל לעזוב: "לאירוע עם האוהדים באימון לא היה שום קשר". על החזרה לבני יהודה: "הולך למקום שמעריך אותי. אני שלם לגמרי עם ההחלטה"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1
"כמו שבעלים יכול לקום ולפטר מאמן, גם מאמן יכול להתפטר כשהוא מרגיש חוסר הערכה"

"אני לא יודע איך תיגמר העונה עם בני יהודה, אבל אני לפחות יודע שאני הולך למקום שמעריך אותי", כך אמר אמש (שבת) יוסי אבוקסיס בתום הדרמה שחולל עם ההודעה שלו כי החליט להתפטר מהפועל באר שבע. אבוקסיס הוסיף: "אני בן אדם וכן אני יכול להתפטר אם אני לא מרגיש נוח. לא הרגשתי נוח כשהגיעו אלי כל הידיעות והדיווחים שמחפשים מאמן אחר לעונה הבאה. אז הקדמתי תרופה למכה ואני החלטתי לעזוב. כמו שבעלים יכול לקום ולפטר מאמן, כך גם מאמן יכול להתפטר אם הוא מרגיש שלא מעריכים אותו".

עד כמה האירוע עם האוהדים באימון השפיע על ההחלטה?

"אין קשר. אני דיברתי עם אסי שאני רוצה לעזוב עוד לפני האימון. כשיצאתי לאימון זה היה אחרי שיחה עם אסי בה אמרתי לו שאני רוצה לחשוב על צעדיי, כי אני שומע שהיא מדברת עם מאמנים אחרים. אסי ידע בבוקר שעד הערב אקבל החלטה. עוד לפני המשחק בסכנין ביום חמישי חשבתי על הצעד הזה".

היא אומרת שהיא לא דיברה עם שום מאמן.

"אוקיי. אני יודע אחרת. אין מה להוסיף בעניין".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ., מאור אלקסלסי
זה היה באוויר. אבוקסיס/מאור אלקסלסי, .
"אחרי כל מה שעשינו, לשמוע שמדברים מאחורי הגב שלי עם מאמנים אחרים? למה להמשיך במצב כזה?"

הוקל לך?

"מאוד. אני שלם לגמרי עם ההחלטה שלי. כשאתה נוסע שעה וחצי לאימון ובחזרה הביתה ולא טוב לך, אז אין מה להתלבט יותר מדי. במיוחד אחרי שאסי מאוד רצה שאשאר ודחף לזה".

אסי בטח מאוד מצטער על איך שזה הסתיים.

"היחסים שלנו היו מעולים. אתה הרי יודע מה עברנו. המועדון היה על סף פשיטת רגל. אלונה לא רצתה להישאר בכלל. היא העבירה את הקבוצה לנאמן שרק חיפש איך לקצץ. בכל זאת עמדנו על הרגליים והבאנו גביע. אחרי זה הגענו לליגה האירופית עם כל הבעיות שהיו. אחרי כל זה, לשמוע שמדברים מאחורי הגב שלי עם מאמנים אחרים ועל מאמנים אחרים. למה אני צריך להמשיך במצב כזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully