וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הציעה לאליניב ברדה לאמן את הפועל באר שבע עד סוף העונה

1.2.2021 / 6:25

הבעלים פנתה לברדה, שמסיים קורס פרו, והציעה לו להחליף את יוסי אבוקסיס ולהוליך את הקבוצה יחד עם מאור מליקסון כעוזרו. עם זאת, מי שהיה סמל המועדון, שעבר אירוע לב, מעדיף להימנע מאימון. בסביבת ברקת מסבירים: הפרשה באה לה בהפתעה

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אלונה ברקת עדיין רחוקה ממינוי מאמן במקום יוסי אבוקסיס ועל כך תעיד העובדה שהיא הציעה אתמול (ראשון) לאליניב ברדה לשמש כמאמן הקבוצה עד תום העונה. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך היום הארוך בו שהתה אתמול ברקת בבאר שבע, היא ישבה עם ברדה לפגישה במהלכה הציעה לו לשמש כמאמן עד תום העונה בצוותא עם עוזר המאמן מאור מליקסון.

ברדה בשלבים סופיים של קורס הפרו וההערכה בבאר שבע הייתה שהמינוי יקבל את האישור הנדרש, אולם ברדה עצמו סירב להצעה וביקש כי לאחר המשחק הערב (מול מכבי תל אביב) אותו הוא ידריך יחד עם מאור מליקסון, הוא יוכל לשוב ולהתרכז בעבודתו כמנהל מקצועי לצד הסיוע שהוא העניק עד כה באימונים ובמשחקים על פי הבקשה של יוסי אבוקסיס. ברקת משוכנעת כי ברדה הוא הדמות הנכונה לעת הזו וביחד עם מליקסון זה היה יכול להיות שילוב מנצח, אולם הסמל הבאר שבעי שעבר בשעתו את אותו אירוע לב מצער, מעדיף להימנע מאימון ולהתרכז בניהול מקצועי.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. קובי אליהו
"היא אולי לא היתה שלמה עדיין עם הארכת החוזה של יוסי, אבל היא ממש לא רצתה להשתחרר ממנו כעת". ברקת/קובי אליהו
אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
רוצה לשוב ולהתרכז בעבודתו כמנהל מקצועי. ברדה/אדריאן הרבשטיין

בורסת המאמנים המועמדים להחלפת אבוקסיס ממשיכה לכלול את רוני לוי, מרקו בלבול ושרון מימר. ברקת טרם קיבלה החלטה מי מבין השלושה הוא הטוב ביותר בסיטואציה הזו. שמות נוספים שהוזכרו אתמול הם ניר קלינגר וניסו אביטן, אבל הם עובדים במועדונים וספק אם ברקת תרצה להיכנס לזה כעת. מאמן זר לא נפסל על הסף, אבל הוא בעדיפות משנית. בכל מקרה מקווה ברקת כי בתוך 48 שעות יהיה לה מאמן.

"העובדה שאין לאלונה מושג עדיין במי היא בוחרת, מראה שהיא לא תיכננה להיפרד מיוסי אבוקסיס", אמר אמש גורם בסביבתה. "רק ביום רביעי האחרון פנה אליה אדם מטעם ברק אברמוב וביקש את יוסי. אלונה סירבה לפנייה ודחתה אותה. היא אולי לא היתה שלמה עדיין עם הארכת החוזה של יוסי, אבל היא ממש לא רצתה להשתחרר ממנו כעת".

באשר למשחק הערב מול מכבי תל אביב (20:45, ספורט5), בהפועל באר שבע מאוד רוצים את מיגל ויטור בהרכב והבוקר תיערך איתו שיחה כדי לבדוק את מצב הכאבים בברכו ואולי אף ייערך לו מבחן כשירות. אלטון אקולטסה, שגם סוחב פציעות שונות, צפוי להיות כשיר ולפתוח ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully