וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס האשים: "אלונה דיברה עם מאמנים אחרים". ברקת: "זה שקר"

30.1.2021 / 20:23

המאמן המתפטר של הפועל באר שבע הבהיר: "כשאני מרגיש חוסר הערכה כלפיי, אני לא נשאר". הבעלים הופתעה מהצעד שלו ואמרה למקורביה: "לא דיברתי עם מאמנים, חבל שהוא בחר לסיים את זה כך". ז'וזואה הביע את זעמו באינסטגרם

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

את השקט בשבת הזו בליגת העל, עם משחק אחד בלבד, הפר יוסי אבוקסיס שהודיע על התפטרותו מהפועל באר שבע. המאמן עזב את התפקיד לאחר קצת יותר משנה, במהלכה הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ולהשתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית, וכוכב הקבוצה ז'וזואה שנמצא עמו בקשר מצוין מיהר להביע את זעמו (באמצעות אימוג'ים) באינסטגרם.

מתוך הסטורי באינטסטגרם של שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. האינסטגרם של ז'וזואה, אתר רשמי
התגובה של ז'וזואה/אתר רשמי, האינסטגרם של ז'וזואה

אבוקסיס ציפה לקבל חוזה לעונה נוספת, אבל הפועל באר שבע כלל לא דיברה איתו על העונה הבאה. המנכ"ל אסי רחמים היה בעדו כיוון שהעריך את ההישגים שהביא עם גביע המדינה והליגה האירופית, אבל הבעלים אלונה ברקת הייתה רחוקה מלהשתכנע שכן לטעמה הקבוצה לא שיחקה כדורגל איכותי והתקפי. ברקת גם היתה חשופה לתכנים של האוהדים ברשתות החברתיות, שם נמתחה ביקורת תמידית על המאמן.

אבוקסיס הבהיר הערב: "ברגע שהבנתי שאלונה מדברת עם מאמנים לעונה הבאה, החלטתי שאני לא נשאר. עשינו דברים אדירים בשנה הזו. גביע מדינה, ליגה אירופית והכל בשנת קורונה עם המון פציעות ובלי בית. אנשים שוכחים ששבעה חודשים שיחקנו מחוץ לבאר שבע. כשאני מרגיש חוסר הערכה כלפיי, אני לא נשאר".

ברקת הופתעה מההחלטה של יוסי אבוקסיס. למקורביה אמרה הערב: "לא דיברתי עם שום מאמן לעונה הבאה. זה שקר. כל מה שעשינו בתקופה האחרונה היה לחשוב על חיזוק. חיפשנו שחקנים כדי לחזק את הקבוצה ובכך היינו עסוקים". עוד אמרה ברקת בשיחות שונות: "יוסי מאמן טוב והוא ייזכר כמי שהיה לו חלק בהיסטוריה של הפועל באר שבע עם גביע המדינה והליגה האירופית. חבל שהוא בחר לסיים את זה כך".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: יוסי אבוקסיס התפטר, מרקו בלבול המועמד המוביל

לכתבה המלאה
בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. דני מרון
"כבר בימים הקרובים יתמנה מאמן חדש". ברקת/דני מרון

בהודעה לאוהדים שהוציאה ברקת נכתב: "היום הודיע יוסי אבוקסיס על התפטרותו מהאימון.
אינני מתכוונת להתייחס לטענות חסרות השחר שהוא משמיע באמצעי התקשורת נגדי ונגד המועדון.
זו לא דרכנו. אנחנו מודים ליוסי על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. כבר בימים הקרובים יתמנה מאמן חדש כדי להמשיך את המסע המופלא של הפועל באר שבע וכולנו תקווה שהמועדון יחזור להציג כדורגל שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully