וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יוסי אבוקסיס התפטר, מרקו בלבול המועמד המוביל להחליפו

רגע לפני צמד המפגשים עם מכבי תל אביב, אבוקסיס הבין כי הקבוצה מחפשת מאמן אחר לעונה הבאה ועזב אחרי כשנה. ברדה ומליקסון ידריכו את הקבוצה מול מכבי תל אביב. אשדוד לא תשחרר את רן בן שמעון, בלבול יגיע?

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

דרמה בהפועל באר שבע: המאמן יוסי אבוקסיס התפטר הערב (שבת) מתפקידו לאחר כשנה בתפקיד. ההודעה הגיע לאחר שהמאמן הבין כי הקבוצה מחפשת מאמן אחר לעונה הבאה. אבוקסיס חש כי יש חוסר הערכה על מה שעשתה הפועל באר שבע העונה, עם ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, וההחלטה מצטרפת למחאת האוהדים הבוקר. אליניב ברדה ומאור מליקסון ידריכו את הקבוצה מחרתיים מול מכבי תל אביב. ברדה שהורחק במשחק הליגה מול בני סכנין צפוי לסיים את עונה ההשעיה ויוכל לעמוד על הקווים.

הפועל באר שבע עדיין לא החלה לדבר עם אבוקסיס לעונה הבאה. המנכ"ל אסי רחמים היה בעדו כיוון שהעריך את ההישגים שהביא עם גביע המדינה והליגה האירופית, אבל הבעלים אלונה ברקת הייתה רחוקה מלהשתכנע שכן לטעמה הקבוצה לא שיחקה כדורגל איכותי והתקפי. ברקת גם היתה חשופה לתכנים של האוהדים ברשתות החברתיות, שם נמתחה ביקורת תמידית על המאמן.

המועמד המוביל לרשת את אבוקסיס במועדון מבירת הנגב הוא מרקו בלבול. גם שרון מימר, שהיה עוזרו של ברק בכר באליפות הראשונה ושומר על קשר טוב עם אלונה ברקת, נמצא בתמונה וכמוהו גם רוני לוי. מ.ס. אשדוד, מצידה, לא תשחרר את רן בן שמעון לקבוצה מבירת הנגב. ג'קי בן זקן החליט שגם אם אלונה ברקת תפנה אליו ותבקש את בן שמעון, הוא לא ישחרר אותו כדי לעמוד במטרות שהציב לקבוצתו העונה. בן זקן הכחיש בשיחות שונות הערב שברקת כבר פנתה אליו, טענות שמושמעות מהצד של יוסי אבוקסיס.

אבוקסיס, מצדו, עשוי לעשות קאמבק לבני יהודה, לאור הקשר הקרוב עם הבעלים ברק אברמוב שישמח לראותו חוזר אחרי העונות היפות והזכייה בגביע המדינה ב-2019. אברמוב יציע לאבוקסיס חוזה לשלוש שנים וחצי, בשכר של 700 אלף דולר נטו, כשהשניים ייפגשו כבר מחר. "ברור שהמועדון שלנו נשמח לקלוט את יוסי", אמר אברמוב ב"שער השבת" הערב. "לא חתמנו איתו עדיין".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ., מאור אלקסלסי
צעד מפתיע. יוסי אבוקסיס/מאור אלקסלסי, .

אבוקסיס אימן את הפועל באר שבע מה-8 בינואר 2020, אז הוא קיבל את ברכת הדרך מראשי בני יהודה ועזב לטובת הקבוצה מבירת הנגב. הוא הצעיד את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה לראשונה מאז 1997 ולשלב הבתים של הליגה האירופית.

הוא עמד על הקווים של הקבוצה ב-35 משחקי ליגה, בהם היא רשמה 13 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully