וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הודיעה: "אני חוזרת להוביל את הפועל באר שבע"

עודכן לאחרונה: 31.1.2021 / 19:24

הבעלים התייצבה באימון הבוקר אחרי ההתפטרות של אבוקסיס והבהירה בפני השחקנים: "אני הכתובת לכל דבר". בקבוצה לא ימהרו להחליט על זהות המאמן הבא, שיצטרך להתאים את עצמו לז'וזואה, עליו ממשיכם לבנות

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אלונה ברקת הגיעה הבוקר (ראשון) לאימון הפועל באר שבע ושוחחה עם השחקנים אחרי ההתפטרות המפתיעה של יוסי אבוקסיס. "יוסי אבוקסיס החליט להתפטר. זה צעד שהפתיע אותנו, אבל הפועל באר שבע מועדון חזק שיידע להתגבר על כל דבר", אמרה להם. "אני פה ואני הכתובת לכל דבר. יש לנו יעדים, יש לנו מטרות ואנחנו נשיג אותם".

מאוחר יותר הבעלים פרסמה מכתב רשמי: "לשחקני הפועל באר שבע, לעובדי המועדון ולאוהדים היקרים, אני מבקשת להודיע שאני חוזרת להוביל את המועדון. כמו שכולכם יודעים לפני כשנה החלטתי לקחת צעד אחורה ולהתנתק מהניהול הפעיל היומיומי, בציפייה שיגיע בעלים חדש שימשיך את העשייה המפוארת שעשינו פה במשך שנים. בהעדרי, אסי והנהלת המועדון עשו עבודה מעולה, אבל בסופו של דבר מועדון כדורגל כמו הפועל באר שבע חייב בעל בית.

"יוסי התפטר אתמול מהמועדון. הצטערתי על ההתפטרות ועוד יותר על הדרך, אבל אני מעדיפה לזכור לו את ההישגים היפים ומאחלת לו הצלחה בהמשך. בכדורגל אין זמן לשקוע בעבר, במיוחד לא בתקופה המאתגרת שבה אנו חיים. משבר הקורונה עדיין בעיצומו ויחייב שינויים רבים בענף בכלל ובמועדון שלנו בפרט. לשמחתי הקדמנו הרבה מועדונים בהיערכות נכונה למצב הכלכלי המורכב ולכן אנו נהנים מיציבות יחסית. אנחנו במקום החמישי בליגה, 2 נקודות מהמקום השלישי ו-6 מהמקום השני. אנחנו מרחק נגיעה ממקום באירופה שזו המטרה העיקרית שלנו העונה.

"ביום שני יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב, ביקשתי מאליניב להיות על הקווים במשחק הזה ואני מצפה מהשחקנים שלנו שיתנו לו את כל מה שיש להם ועוד קצת. הצוות המקצועי בראשות אליניב עובד כבר תקופה על ביצוע חיזוקים נקודתיים היכן שצריך, יש להם את הגב שלי ועד שהחלון ייסגר הסגל יהיה רחב ואיכותי עוד יותר. בימים הקרובים נמנה מאמן חדש למועדון ואני בטוחה שביחד נשיג את המטרות שלנו.

"בזכותכם, בזכות המסורת של המועדון הזה, מסורת ו-DNA של ווינרים שלא נרתעים משום אתגר, עברנו כבר אתגרים גדולים מאלה ותמיד הצלחנו כמועדון מאוחד, דבק בערכיו ומכבד את כל אנשיו.
בימים הקרובים בכוונתי לזמן את כל שחקני ועובדי המועדון לשיחה אישית, חלק היום וחלק בהמשך השבוע. מבקשת מכולם להתנתק מרעשי הרקע ולהתרכז בכדורגל. תודה רבה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. DeFodi Images, GettyImages
לא יקבל את ז'וזואה כל כך מהר. אבוקסיס/GettyImages, DeFodi Images

האזינו לאבוקסיס בריאיון: "חשבתי שמגיע לי יחס יותר מכובד בקבוצה"

הבעלים מתכוונת להיפגש עם המועמדים לאימון הקבוצה בטרם תחליט מי יחליף את אבוקסיס. האלמנט החשוב ביותר מבין שלל המרכיבים שבעלת הפועל באר שבע תחפש, הוא היכולת להכיל את ז'וזואה. מאמן שלא יוכל להתמודד עם הדומיננטיות של הפורטוגלי, לא יוכל לאמן את הקבוצה.

אין הדבר מלמד על כך שברקת רוצה מאמן חלש, אלא שבמועדון מבינים שכדי לא להגיע לעימותים ולהיכנס לפינות עם הפורטוגלי, צריך מאמן שמראש יודע לתפעל שחקן עם נוכחות כל כך גדולה. ז'וזואה הביע אתמול את כעסו על כך שאבוקסיס עזב, אך יחד עם זה יהיה מאוד קשה לבני יהודה לצרף אותו בקיץ. שכרו העונה עומד על 275 אלף יורו נטו והוא רוצה להרוויח בעונה הבאה בהפועל באר שבע 350 אלף יורו. ספק אם בני יהודה בכלל מסוגלת לדבר על מספרים כאלה. הפורטוגלי גם רוצה להמשיך לשחק עם מיגל ויטור ואם הוא ישאר בקבוצה, קרוב לוודאי שגם ז'וזואה יאריך חוזה.

רוני לוי, מרקו בלבול ושרון מימר הוצעו אתמול לברקת. את בלבול ומימר היא מכירה. את לוי פחות ולכן תיקח הבעלים את הזמן כדי להתייעץ באשר לכל אחד מהם. למנכ"ל אסי רחמים ולמנהל המקצועי אליניב ברדה יהיה משקל בהחלטה. בלבול מועדף כרגע על פני לוי ולא מן הנמנע שמימר יהיה המאמן, אבל במועדון היו אמש גם כאלה שדיברו על כך שהגיע הזמן שברקת תלך על מאמן זר ואיכותי, שיביא להפועל באר שבע קו מחשבה חדש.

עד שברקת תמנה את המאמן הבא, אליניב ברדה ומאור מליקסון יהיו הדמויות המקצועיות המובילות והם גם יהיו על הקווים מחר מול מכבי תל אביב. ברדה אמר בעבר שאינו יכול לאמן בשל האירוע שעבר בלבו. הוא משמש גם כמנהל מקצועי וגם כעוזר מאמן וביחד עם מליקסון, ינסה להוביל מחר לניצחון על מכבי תל אביב אחרי הטלטלה האדירה שחווה המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully