וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס ימונה למאמן בני יהודה, אברמוב: "יקבל כל מה שירצה"

המאמן שהתפטר מהפועל ב"ש ייפגש עם הבעלים ויחתום על חוזה ארוך טווח. אברמוב ל"שער השבת": "הוא צריך היה לאמן את הנבחרת, ההתאחדות שערוריה". וגם: קרב העקיצות בין הבעלים וניר ברקוביץ'

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני יהודה 0:4/ספורט 1

טלטלה בכדורגל הישראלי. יוסי אבוקסיס הודיע הערב (שבת) על התפטרותו מהפועל באר שבע, וככל הנראה ימונה כבר מחר לבני יהודה - אותה עזב לקבוצה מבירת הנגב. המאמן ייפגש עם ברק אברמוב כדי לחתום על חוזה ארוך טווח ולשוב לקדנציה שלישית.

"ברור שהמועדון שלנו ישמח לקלוט את יוסי", אמר הערב הבעלים וחברו הטוב של אבוקסיס ברק אברמוב ב"שער השבת". "לא חתמנו איתו עדיין. אני מעריך שמחר יוסי אבוקסיס יהיה המאמן של בני יהודה, אולי לא כבר למשחק הקרוב אבל אני חושב שביום שלישי הוא יעביר את האימון, הוא יודע כמה אני מעריך ורוצה אותו, אנחנו מדברים כמעט כל יום-יומיים בשנה האחרונה. אם הוא התפטר, כנראה שלא היה לו טוב בבאר שבע".

אברמוב הוסיף והתייחס גם לביקורות נגדו: "דאגתי לקהל שלנו שיהיה לנו מאמן ראוי, ספגתי הרבה אש בשביל שהמועדון הזה יצליח. לפי דעתי יוסי הוא המאמן הכי טוב בישראל. לפני שנה אלונה ברקת לקחה את יוסי אבוקסיס, היא לא פנתה אלי אלא פנתה ליוסי דרך אבי לוזון - ורק אז פנו אלי. מה שהוא ירצה כעת הוא יקבל, כל עוד אני בבני יהודה אני רוצה אותו לידי. המטרה היא לבנות מועדון, אין לי בעיה גם להכניס את היד לכיס ולהביא שחקנים איכותיים".

הבעלים אף התייחס למועמדות של אבוקסיס לנבחרת ישראל ואמר: "הוא לא מאמן הנבחרת בגלל הפוליטיקה בתוך ההתאחדות, זה לא סוד. יש שם פוליטיקה ענקית, מה שקורה שם זו שערוריה אחת גדולה, זה הורס את הכדורגל הישראלי. המזל שלנו הוא שיש לנו מנהלת".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
האיחוד קרוב. אבוקסיס ואברמוב/קובי אליהו
ניר ברקוביץ' עוקץ את ברק אברמוב. מתוך האינסטגרם של ניר ברקוביץ', אתר רשמי
ברקוביץ' עונה לאברמוב/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' עוקץ את ברק אברמוב. מתוך האינסטגרם של ניר ברקוביץ', אתר רשמי
ברקוביץ' עונה לאברמוב/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של ניר ברקוביץ'

כמו כן, סיפק אברמוב עקיצה למאמנו לשעבר ניר ברקוביץ', שפוטר אחרי זמן קצר בתפקיד. "אם הייתי רוצה לקבוע לא הייתי מביא מאמן בסדר גודל של אבוקסיס, אלא מישהו כמו ניר ברקוביץ'", אמר. ברקוביץ' לא נותר חייב, ומיהר להגיב באינסטגרם: "הבאת מאז הרבה נקודות, גאון. תיזהר לא לרדת ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully