וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.1: בנזמה וקרבחאל סיכמו על חוזים חדשים, גם לאוטרו באינטר

החלוץ והמגן הסכימו להפחית כ-10 אחוז משכרם כדי להמשיך בריאל, ראמוס עומד על סירובו. הארגנטינאי של אינטר מוותר על סעיף השחרור. "פגישה סודית" לבאיירן עם נציגי אופמקאנו, דמבלה רוצה להישאר בברצלונה

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 3:1/ספורט 1

העברות

* ווסטהאם הודיעה על שאילתו של קשר מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד. השדים האדומים חיפשו פתרון ללינגארד, שלא קיבל דקות משחק רבות מאולה גונאר סולשיאר העונה והוא הושאל עד תום העונה ללא אופציה לרכישה.

* וולפסבורג הודיעה על הארכת חוזהו של יאניק גרהארדט עד 2025. הקשר הגיע מפ.צ. קלן במאי 2016.

* ווסט ברומיץ' שאלה את חלוץ גלאטסראיי אמבאיי דיאן הסנגלי עד תום העונה, והוא ינסה לעזור לה להישאר בפרמיירליג.

* בריסטול סיטי מליגת המשנה החתימה לחצי שנה את הנרי לנסברי, הקשר בן ה-30 ששוחרר מאסטון וילה אחרי ארבע שנים.

* דויד מתאוס, הבלם הספרדי בן ה-33 ששיחק בהפועל חדרה, הפועל רעננה והפועל אום אל פאחם, חתם בקבוצת דה סטרונגסט שסיימה במקום השני בבוליביה ותשחק בגביע ליברטדורס.

שמועות

* לפי האתר ABC הספרדי, קארים בנזמה ודני קרבחאל הגיעו להבנות עם ריאל מדריד על הארכת החוזה שלהם, שאמור היה להסתיים עד 2022. השניים הסכימו להפחית כ-10 אחוז משכרם כדי להישאר, מה שסרחיו ראמוס מסרב לעשות בינתיים.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", לאוטרו מרטינס סיכם על חוזה חדש באינטר שלמעשה יבטל את סעיף השחרור הנוכחי, העומד על 111 מיליון יורו ואותו קיוו לנצל ברצלונה ופריז סן ז'רמן. החלוץ הארגנטינאי יקבל עוד שנה בחוזה (עד 2024 במקום 2023) ושכרו יעלה מ-2.5 מיליון יורו ל-4.5.

* לפי "בילד", סוכניו של דאיו אופמקאנו נפגשו אמש בחשאי עם נציגים מבאיירן מינכן ושוחחו על האפשרות שדאיו אופמקאנו יצטרף לאלופת אירופה. נכון לעכשיו, מסתמן שבאיירן מובילה במירוץ להחתמתו של בלם לייפציג, שמחוזר על ידי שלל קבוצות בכירות ביבשת.

* לפי "ספורט" הקטלאני, עוסמאן דמבלה פנה לראשי ברצלונה וביקש להאריך את חוזהו. שחקן הכנף הצרפתי שמציג יכולת משופרת לאחרונה, "מרגיש נינוח מאוד וחשוב מאוד", נחוש להישאר אבל לא ימהר לחתום כל עוד אין נשיא חדש במועדון.

* ליברפול מחפשת בלם לאור הפציעות הרבות בהגנה והעובדה שווירג'יל ואן דייק לא יחזור בקרוב, ועל פי "פוט מרקטו" היא פנתה לווסטהאם כדי לקבל את עיסא דיופ.

* מילאן עוקבת אחרי מצבו של דוגלאס קוסטה בבאיירן מינכן. הקיצוני הברזילאי לא זוכה ליותר מדי דקות משחק אצל אלופת אירופה והרוסונרי עשויים לנסות לצרפו. כדי לעשות את זה, יצטרכו לשכנע את יובנטוס לא להטיל וטו על עסקה כזו.

* באייר לברקוזן הגיעה עם לסטר לסיכום על רכישתו של דמארי גריי. החלוץ האנגלי בן ה-24 יירכש תמורת שלושה מיליון יורו כיוון שהוא מסיים את החוזה בסוף העונה ולסטר מעדיפה לקבל עליו סכום נמוך עכשיו מאשר לאפשר לו לעזוב בחינם בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
יובנטוס תיתן לו ללכת למילאן? דוגלאס קוסטה/GettyImages, Alexander Hassenstein

* צ'לסי מנהלת מגעים כדי להאריך את ההתקשורת עם ז'ורז'יניו וטיאגו סילבה. הבלוז רוצים להשאיר את שני השחקנים הוותיקים לטווח ארוך.

* איינזלי מייטלנד ניילס רוצה לעזוב את ארסנל בהשאלה לווסט ברומיץ' ומאמין שיוכל לקבל שם יותר דקות וגם שיבוץ בעמדה המועדפת עליו - בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully