וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן הכחיש את האמירה הגזענית ועקץ: "כולנו שחקנים, חלק טובים מאחרים"

כוכב מילאן שספג ביקורות אחרי שהציע לרומלו לוקאקו "לעשות טקס וודו", צייץ: "אין מקום לגזענות". באיטליה הבהירו מה הרקע לאמירה

תקציר: צפו בקטטה בין זלאטן איברהימוביץ' לבין רומלו לוקאקו/ספורט 1

זלאטן איברהימוביץ', כך מסתבר, הוא לא רק כדורגלן מצטיין, אלא אדם בעל זיכרון טוב. השבדי הוותיק התעמת אמש (שלישי) עם רומלו לוקאקו בדרבי המילאנזי בגביע (1:2 דרמטי לאינטר), התגרה בו לכל אורך המשחק ובין היתר אמר לו "לך תעשה טקס וודו" ו"תקרא לאמא שלך". באיטליה תהו האם זלאטן יורחק לתקופה ארוכה בגלל הערות גזעניות ובינתיים מתברר הרקע לדברים. השבדי סיים את המשחק עם כרטיס צהוב שני בדקה ה-71.

בינואר 2018, אחד מבעלי אברטון, פרהאד מושירי, טען שלוקאקו סירב לחתום על הארכת חוזה בגלל שקיבל "הודעת וודו". מושירי סיפר אז ש"הגשנו לו הצעה גבוהה, הסוכן שלו הגיע, מנכ"ל המועדון הגיע, הכול היה מוכן לחתימה. ואז במהלך הפגישה, רומלו התקשר לאמא שלו ולאחר מכן סיפר שיש איזה רופא אליל באפריקה או איפשהו, שעשה לו וודו וקיבל מסר שעליו לחתום בצ'לסי".

לוקאקו לא האריך את חוזהו באברטון ולבסוף עבר למנצ'סטר יונייטד ולא חזר לצ'לסי. הוא תבע את מושירי על האמירות שלו ונציג מטעמו הבהיר לתקשורת הבריטית: "רומלו מאוד קתולי ו-וודו הוא לא חלק מחייו או מהאמונות שלו. הוא פשוט לא האמין באברטון ובאדון מושירי".

כך או כך, היה מי שהאשים את זלאטן בגזענות בעקבות האמירה על טקס הוודו, ואיברהימוביץ' עצמו הגיב לטענות הללו, כשהוא מוסיף עקיצה ללוקאקו. "בעולמו של זלאטן אין מקום לגזענות. כולנו מאותו גזע, כולנו שווים, כולנו כדורגלנים, אבל חלק טובים מאחרים", צייץ.

שחקן מילאן, זלאטן איברהימוביץ', מתעמת עם שחקן אינטר, רומלו לוקאקו. Marco Luzzani, GettyImages
איזו דרמה. אריקסן מנצח את הדרבי/GettyImages, Marco Luzzani

אנטוניו קונטה, המאמן המאושר של אינטר, שהיה ידוע כשחקן חם מזג בפני עצמו התייחס לתקרית של לוקאקו ואמר: "אם להיות כנה, הייתי שחקן, אני יודע שהטמפרמנט מתחמם במהלך המשחק ויש סיטואציות שגורמות להתחממות היצרים. לאיברה יש נחישות של ווינר, לוחם, ואני חושב שרומלו מתפתח באספקט הזה. אני שמח לראות אותו ככה".

על גיבור המשחק הזה, כריסטיאן אריקסן, שכבש שער ניצחון בדקה ה-97, אמר קונטה: "אנחנו עובדים איתו ברמה הטקטית. הוא בחור מאוד אינטיליגנטי ויש לו איכויות, הוא חלק מהפרויקט ואני שמח שהוא הבקיע את השער הזה. ממש רציתי שהוא ייקח את הבעיטה הזו, אנחנו יודעים שהוא בועט טוב. אני מקווה שהגול הזה יעיר אותו ויגרום לו לצאת מהשיריון שלו. כולנו אוהבים אותו. הוא בחור טוב, אולי יותר מדי טוב. הוא צריך להיות יותר נחוש".

סטפנו פיולי מאמנה של מילאן נשאל אחרי המשחק האם זלאטן פגע במילאן בגלל הפעולות שלו והגן על כוכבו כשאמר: "הוא קיבל את הצהוב השני בגלל התשוקה שלו לעזור לקבוצה. הוא לא היה יכול להאט, זה קורה. הם שני שחקנים ענקים, הם אמרו משהו אחד לשני, לא יודע מה".

(עדכון ראשון: 8:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully