וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את בולוניה 1:2, רביעייה לאינטר, 0:2 ליובנטוס על סמפדוריה

הרוסונרי שוב הכניעו את הבולונזים. והבטיחו שבוע נוסף בפסגה. צמד ללוקאקו ב-0:4 על בנבנטו, קייזה וראמזי כבשו לאלופה

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית יצא לדרך ביום שישי עם 1:1 בין טורינו לפיורנטינה ונמשך בשבת עם משחקיהן של חלק גדול מקבוצות הצמרת. מילאן גברה על בולוניה 1:2 בחוץ, אינטר חגגה עם 0:4 קליל על בנבנטו ואילו יובנטוס נשארה בתמונה עם 0:2 על סמפדוריה.

שחקן מילאן, אנטה רביץ', כובש מול בולוניה. רויטרס
זלאטן החמיץ את הפנדל, רביץ' הגיע ראשון לריבאונד וכבש/רויטרס

בולוניה - מילאן 2:1

כמה שמילאן אוהבת לשחק נגד בולוניה.הרוסונרי הבטיחו לפחות שבוע אחד נוסף בפסגה אחרי שאספו עוד שלוש נקודות נגד אחת היריבות הפייבוריטיות שלהם; ב-11 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מילאן ניצחה ב-10 כשאחד נוסף הסתיים בתיקו.

המוליכה קיבלה שני פנדלים והכריעה את המשחק ביעילות. זלאטן איברהימוביץ' שעד ועדת המשמעת מורחק רק מהגביע, החמיץ את הפנדל שלו בדקה ה-26, אבל אנטה רביץ' הגיע ראשון לריבאונד מההדיפה של לוקאש סקורופסקי ובעט כדור חד לרשת. בדקה ה-55 מילאן קיבלה פנדל נוסף אחרי נגיעת יד של אדאמה סומאורו והפעם פרנק קסייה דייק. אנדראה פולי צימק בדקה ה-81, אבל הלחץ של בולוניה לא הניב שוויון. 1:2 למילאן בסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני יובנטוס פדריקו קייזה, אלברו מוראטה. רויטרס
ניצחון רביעי רצוף ליובה. מוראטה וקייזה/רויטרס

סמפדוריה - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה נראית כמו קבוצה חדשה לאחר ההפסד 2:0 לאינטר. הערב היא ספרה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות וגם רביעי ברציפות על סמפדוריה, כשבאופק כבר משחק חצי גמר הגביע מול הנראזורי. קל זה לא הלך: האלופה אמנם היתה עדיפה נזקקה למספר הצלות של וויצ'ק שצ'סני. פדריקו קייזה כבש ראשון בדקה ה-20, אחרי מהלך קבוצתי יפה בו היו מעורבים גם כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה, בתוספת הזמן דאג ארון ראמזי להשוות אחרי בישול של חואן קואדרדו.

שחקני אינטר לאוטרו מרטינס, אשרף חכימי. רויטרס
הנראזורי במצב רוח מרומם. מרטינס וחכימי/רויטרס

אינטר - בנבנטו 0:4

לאחר שכבשה 11 שערים (שיישה וחמישייה) בשני מפגשיה הקודמים עם בנבנטו הקטנה, הסתפקה הפעם אינטר ברביעייה "בלבד" והמשיכה את המומנטום מהניצחון הגדול על מילאן בגביע האיטלקי. ריקרדו אימפרוטה פתח עם שער עצמי מהיר (7), לאוטרו מרטינס הכפיל (57), ואז הצטרף לחגיגה רומלו לוקאקו עם צמד (67, 78).

משחק נוסף:

טורינו - פיורנטינה 1:1
לטורינו: אנדראה בלוטי (88), לפיורנטינה: פרנק ריברי (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully