וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורחק לתקופה ארוכה? "זלאטן קרא ללוקאקו 'חמור קטן'"

עודכן לאחרונה: 27.1.2021 / 3:36

כובש השער לזכות הרוסונרי התעמת עם הבלגי בירידה להפסקה וגם סינן לעברו: "לך תעשה טקס וודו". השבדי ראה צהוב שני במחצית השנייה, אך עשוי לחטוף השעיה ארוכה בעקבות ההערה הגזענית

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

אינטר עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר ניצחון 1:2 דרמטי מאין כמוהו על יריבתה העירונית מילאן, שהוליכה 0:1 במחצית. היציעים כמובן היו ריקים, אבל האווירה החמה והיריבות העמוקה בין שתי הקבוצות באה לידי ביטוי בעימות חריג, גם למשחקים מסוג זה. בדקה ה-31 כבש זלאטן איברהימוביץ' שער טיפוסי והעלה את מוליכת הסריה A ליתרון.

זמן קצר לפני הירידה להפסקה, זרק השבדי של מילאן כמה הערות לעברו של רומלו לוקאקו מאינטר, כשבחלק מהאתרים נטען כי זלאטן קרא לבלגי "חמור", "לך תעשה טקס וודו" ו-"לך תז**ן את סבתא שלך". לוקאקו קילל בחזרה את זלאטן, ובירידה להפסקה ניסה להתקרב אליו כשהוא נסער, ורק בעזרת שחקנים אחרים שהיו באיזור נמנע עימות אלים יותר.

זלאטן איברהימוביץ' מילאן רומלו לוקאקו אינטר. רויטרס
עימות שכמעט גלש למהלומות. לוקאקו מול זלאטן/רויטרס

צפו בעימות בין זלאטן ללוקאקו

השניים ראו את הכרטיס הצהוב בעקבות התקרית, אך זה לא היה הסוף מבחינת זלאטן. בדקה ה-58 גלש ביצע החלוץ עבירה גסה מאחור, ראה את הצהוב השני וסיים את דרכו במשחק. הצלע השנייה בתקרית, לוקאקו כבש את שער השוויון לנראזורי מהנקודה הלבנה בדקה ה-71, וכאמור אריקסן הדני ניצח עבור הקבוצה של אנטוניו קונטה את המשחק ושלח אותה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully