וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה הפתיעה את ריאל מדריד עם 1:2 בחוץ

הבלאנקוס הוליכו משער של אסנסיו (13) למרות הרחקה של מיליטאו (9), אך חוסה מוראלס בשער נפלא (32) ורוג'ר מרטי (78) קבעו מהפך מרשים. עצירת פנדל של קורטואה לא עזרה למארחת. זידאן עם שלושה הפסדים ביתיים בליגה. סביליה ניצחה 0:2 את אייבר. 1:1 בין ויאריאל לסוסיאדד

תקציר משמינית גמר הגביע הספרדי: ראיו וייקאנו - ברצלונה 2:1/ספורט 1

ארבעה משחקים נערכים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-21 בלה-ליגה. במוקד ריאל מדריד קיוותה לצמק את הפער מהפסגה למינוס 4, אך הפסידה בביתה 2:1 לבנטה ורשמה הפסד ביתי שלישי העונה בליגה. סביליה התקדמה זמנית למקום השלישי בזכות 0:2 בחוץ על אייבר, ולנסיה גברה על אלצ'ה, ריאל סוסיאדד תתארח אצל ויאריאל.

שחקן לבנטה רוג'ר מרטי. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לבנטה הדהימה את ריאל מדריד בחוץ. מרטי חוגג/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל מדריד - לבנטה 2:1

מה עובר על ריאל מדריד? האלופה קיוותה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות ולהלחיץ מעט את המוליכה אתלטיקו, אך מעדה בפעם השלישית העונה בביתה והפסידה 2:1 ללבנטה. כבר בפתיחה העניינים חרקו עבור המארחת, לאחר שאדר מיליטאו הכשיל את סרחיו לאון כשהוא אחרון בדרכו לשער וראה את הכרטיס האדום. השחקנים של זידאן דווקא הגיבו היטב, כשארבע דקות לאחר מכן טוני קרוס שלח את מרקו אסנסיו בכדור עומק נפלא, והארגנטינאי העלה את הבלאנקוס ליתרון.

לבנטה לא נלחצה, וחזרה למשחק בזכות שער נפלא מהאוויר של חוסה מוראלס (32). האורחת קיבלה תיאבון וביצעה מספר חילופים התקפיים בעוד ריאל מיעטה לסכן את השער במחצית השנייה. בדקה ה-64 ויניסיוס המחליף ביצע עבירה על סף הרחבה, והשופט החליט להעניק פנדל ללבנטה. רוג'ר מרטי ניגש לביצוע הבעיטה אך קורטואה סיפק הצלה ומנע מהפך. בדקה ה-78 פיצה מרטי את חבריו כשקיבל כדור רוחב בתום התקפה יפה וכבש מתוך הרחבה את השני של לבנטה. ריאל ניסתה להפעיל לחץ לקראת הסיום, אך זה לא עזר והקבוצה של פאקו לופס חוגגת ניצחון חוץ ראשון על ריאל מדריד מאז אוקטובר 2018.

דקה 7: מבצע נהדר של אדן הזאר, ששעט מהחצי של ריאל והכניס כדור עומק נפלא לקארים בנזמה, שנבלם ברגע האחרון אצל שוער האורחת.

דקה 9: כרטיס אדום! ריאל מדריד נותרת בעשרה שחקנים: סרחיו לאון נשלח בכדור עומק נפלא והוכשל על ידי אדר מיליטאו כשהוא האחרון בדרך לשער, והפורטוגלי הורחק לאחר התעקבות ה-VAR.

דקה 13: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: מרקו אסנסיו קיבל כדור עומק נהדר מטוני קרוס, לא התבלבל מול השוער, וכבש את הראשון של הבלאנקוס.

דקה 25: איבוד של קאסמירו הוביל למסירה לתוך הרחבה לרוג'ר מרטי, וחלוץ לבנטה ניסה את מזלו פעמיים מול קורטואה - אך הבלגי עצר פעמיים.

דקה 32: גול! לבנטה משווה ל-1:1: חוסה מוראלס בעט מהאוויר כדור שהוגבה לרחבה, וכבש שער נפלא כשקורטואה לא יכול להושיע.

דקה 36: שוב החמצה לרוג'ר מרטי, שקיבל כדור עומק נהדר וסחט עוד הצלה נהדרת מקורטואה באחד על אחד.

דקה 53: טוני קרוס חטף כדור על סף רחבת לבנטה והכניס כדור לבנזמה ברחבה, אך הצרפתי לא הצליח לבעוט כמו שצריך והכדור שלו לא פגע במסגרת.

דקה 64: החמצת פנדל! ויניסיוס הכשיל את מרטי על סף הרחבה, והשופט החליט לפסוק על פנדל לזכות לבנטה. מרטי ניגש לביצוע הבעיטה וסחט הצלה נהדרת מקורטואה, ששמר על השוויון.

דקה 78: גול! לבנטה עולה ל-1:2: התקפה נהדרת של האורחת הסתיימה בכדור רוחב שמצא את רוג'ר מרטי בתוך הרחבה, שבעט לפינה של קורטואה וקבע מהפך באלפרדו די סטפנו.

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עוצר פנדל של שחקן לבנטה רוג'ר מרטי. רויטרס
קורטואה עוצר את הפנדל של מרטי/רויטרס
שחקן ויאריאל דני פארחו. Alex Caparros, GettyImages
כבש ראשון לזכות ויאריאל, אך סוסיאדד השוותה בתוספת הזמן. פארחו/GettyImages, Alex Caparros

ויאריאל - ריאל סוסיאדד 1:1

הצוללת הצהובה כבר ראתה כיצד היא שבה למסלול הניצחונות בליגה הספרדית עם 0:1 קטן אבל יקר. עם זאת, הבאסקים שניצחו פעם אחת בלבד בעשרת משחקי הליגה האחרונים הצליחו להשיג שער שוויון יקר בתוספת הזמן מבית היוצר של אלכסנדר איסק. שחקניו של אימנול אלגואיסיל ספגו שער מוקדם מרגלי דני פארחו כבר בדקה ה-3 ומאז ישבו על שערה של המארחת - וכאמור השיגו את שער השוויון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, שהשאיר אותם במקום השישי, מרחק שלוש נקודות בלבד מויאריאל החמישית.

ז'ואן ז'ורדן (מימין) עם סוסו שחקני סביליה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
כבש ולא חגג מול האקסית. ז'ואן ז'ורדן, מימין, עם סוסו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אייבר - סביליה 2:0

אחרי העלייה לרבע גמר הגביע עם 0:3 קליל על ולנסיה, האנדלוסים רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות והמשיכו לבסס את מעמדם בין ארבע הראשונות. אייבר, שהדהימה בסיבוב הראשון בפיחואן עם 0:1, נותרה בתחתית עם ניצחון בודד ב-10 משחקיה האחרונים. לוקאס אוקמפוס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-28, אחרי פנדל שני שסחט יוסף אן-נסרי (הקודם, שמונה דקות לפני כן, בוטל בסיוע ה-VAR) וז'ואן ז'ורדן כבש דווקא מול האקסית את שערו הראשון העונה, אחרי הכנה של המחליף אלש וידאל בדקה ה-55. הרכש הטרי פאפו גומס נותר על הספסל ואולי יערוך בכורה בגביע מול אלמריה ביום שלישי.

משחק נוסף:

ולנסיה - אלצ'ה 0:1
לוולנסיה: דניאל ואס (22), קרלוס סולר החמיץ פנדל (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully