וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "יש לי שבע מטרות לנבחרת ישראל. הראשונה היא שינוי התדמית"

25.1.2021 / 12:03

המאמן ערך מסע"ת משותפת עם אורן חסון: "אנחנו רוצים להתקדם בדירוג העולמי וגם לשפר את המשחק של הנבחרת". יו"ר ההתאחדות: "מקווים שנוכל להכניס קהל למשחקים בעוד חודשיים בבלומפילד. היו לי שיחות עם יוסי בניון לתפקיד המנהל הטכני. הדבר לא הסתייע"

LIVE

חודשיים בדיוק לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, ערכה נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים בהשתתפוות המאמן וילי רוטנשטיינר ויושב ראש ההתאחדות אורן חסון. על הפרק - מצב ההכנות בסגל, הכוונה למנות מנהל טכני במקום האוסטרי ששימש בתפקיד לפני שירד לקווים והאפשרות להכנסת קהל לשני המשחקים הראשונים שייערכו בבלומפילד, מול דנמרק ב-25.3 ומול סקוטלנד ב-28.3. חסון אף סיפר היום: "היו לי שיחות עם יוסי בניון לתפקיד המנהל הטכני. הדבר לא הסתייע".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
חודשיים לפתיחת הקמפיין. וילי רוטנשטיינר/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר אמר: "אני שמח שהכדורגל חזר בסוף השבוע האחרון. זה כבוד גדול עבורי להיות מאמן נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב. מה אנחנו רוצים להשיג ב-2021? יש לי שבע מטרות. הראשונה, התדמית של הנבחרת. הנבחרת צריכה להיות מכובדת, סימפטית ומצליחה. הנבחרת לעולם לא תוותר. ניתן הכל למען האזרחים בישראל. המטרה השנייה היא להתקדם בדרוג העולמי. כרגע אנחנו במקום ה-87 כעת ואנחנו רוצים להתקדם. המטרה השלישית היא לשפר את המשחק שלנו. אני חושב ששיפרנו את המשחק בליגת האומות, אבל אפשר להתקדם בהגנה, בניית המשחק ומשחק המעבר".

מאמן הנבחרת הוסיף: "המטרה הרביעית מתוך השבע היא להתרכז תמיד במשחק הקרוב. אני תמיד אדבר על היריבה הבאה. אנחנו יכולים לקחת נקודות מדנמרק. המטרה החמישית היא הצד המנטלי. אנחנו נתמקד ביתרונות שלנו, באפשרויות שלנו - אנחנו נאמין יותר בעצמנו. המטרה השישית היא הפלטפורמה של הנבחרת, אנחנו נעזור לשחקנים הצעירים. המטרה השביעית והאחרונה היא האוהדים. אנחנו רוצים שהאזרחים יאהבו את הנבחרת. שהאוהדים יתמכו בנבחרת וירעידו את היציעים".

על ליאור רפאלוב אמר: "אני מברך אותו על הפרס בבלגיה. אני תמיד מנסה להזמין את השחקנים הטובים למשחק הבא כדי למצוא את האיזון. הדלת פתוחה בפני כל שחקן ואם אזמין את ליאור, זה יהיה בשמחה ובכבוד".

על הצוות והסגל: "אני מרוצה מאוד מהצוות שלי ובתוכו אלון, אבל אני תמיד אשאף לרווח של ההתאחדות לכדורגל ואם יוחלט אחרת לגביו בצעירה, אני אבין. לגבי ביברס נאתכו, הוא הקפטן והוא רוצה להמשיך. ההחלטה שלי לגביו כמו לגבי יתר השחקנים תהיה בהמשך. יש עוד חודשיים למשחקים. בגדול, ארצה שכל השחקנים המובילים שלנו ימשיכו לקמפיין הבא".

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
השקעה בתשתיות. חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

היו"ר חסון אמר: "החלטנו לשחק נגד דנמרק וסקוטלנד בבלומפילד ואנחנו מקווים שנצליח בדיאלוג מול המשרדים השונים להכנסת קהל למשחקים בעוד חודשיים. בקמפיין הזה נרצה שהקהל והנבחרת יתחברו שוב. נבחרת ישראל הבוגרת היא מקום שהיום כל שחקן שואף להיות חלק ממנו. השקענו סכומים גבוהים בנבחרת. הוגרלנו לבית מאתגר ואנחנו רוצים לצבור מספיק נקודות כדי לחזור לדרג 3 שאיבדנו אותו במוקדמות".

עוד אמר היו"ר: "הקמנו את ועדת האיתור בשיאו של משבר הקורונה והייתה עננה אמיתית שריחפה מעל קיום המשחקים. ניסינו להעפיל דרך הפלייאוף ליורו ולא הצלחנו. רצינו להישאר בדרג ב' ועמדנו ביעד הזה. התלבטנו באיזה תפקיד אנחנו רוצים את וילי רוטנשטיינר והחלטנו שאנחנו רוצים שהוא יהיה איתנו כמאמן. ההחלטה היא יחד עם וילי. הוא ימשיך ויסייע גם למנהל הטכני שיהיה אחראי על מינוי המאמנים לנבחרות הצעירות. נשאף שהמנהל הטכני יהיה ישראלי. בנינו פרופיל מאוד מסודר. מי שיכנס לתפקיד, יזכה לליווי של וילי".

על רוטנשטיינר: "החלטנו להפריד בין מאמן הנבחרת למנהל הטכני כי יש המון משימות למנהל הטכני הבא. הקמפיין האחרון היה טוב מאוד. צ'כיה, סלובקיה וסקוטלנד מדורגות מעלינו ובכל זאת הנבחרת התמודדה כשווה מול שווים. נהניתי מהנבחרת. מהיום הראשון ההערכה שלי לוילי היתה גבוהה. המחלוקת בינינו הייתה בעבר רק כספית. אני לא רוצה להתייחס לכל הרכילות שפורסמה".

חסון הוסיף: "אנחנו נערכים להתניע בפעם השלישית בקורונה. זה אתגר לא פשוט עבורנו. לשמחתי הפעילות הבינלאומית נשמרה כפי שהיא. סיכמנו על שיתוף פעולה עם איחוד האמירויות והתחלנו בשיחות גם עם מרוקו. אנחנו בתהליך בוועדת האיתור למינוי מנהל טכני לנבחרות. יש לנו דרך ברורה מאוד שקראנו לה 'הדרך הישראלית' ואנחנו עומדים מאחוריה. כל מי שיכנס לעבוד איתנו, יאמץ את מצפן הדרך הישראלית. נשקיע המון בגילים הצעירים - זו האג'נדה שלי מהיום בו לקחתי את התפקיד".

על עומר אצילי ודור מיכה, אמר היו"ר: "אם וילי ירצה להזמין אותם, נדון בכך. ברור שהנפגעות הן הנערות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully