וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות גיבשה תכנית לחזרת הקהל ליציעים למשחקי הנבחרת במרץ

22.12.2020 / 15:37

מספר אפשרויות להכנסת אוהדים נבחנות לקראת ההחלטה על האיצטדיונים שיארחו את דנמרק ב-25.3 ואת סקוטלנד ב-28.3 בפתיחת מוקדמות המונדיאל

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) שגיבשה תוכנית לקיום משחקי נבחרת ישראל בחודש מרץ הקרוב עם קהל, אותה תציג בימים הקרובים בפני ראשי משרד התרבות והספורט. התכנית הוכנה לקראת ההחלטה על האיצטדיונים שיארחו את שני משחקי הפתיחה של קמפיין מוקדמות המונדיאל - מול דנמרק ב-25.3 ומול סקוטלנד ב-28.3.

על פי ההודעה: "בלב התוכנית המוצעת עומד פתרון טכנולוגי המאפשר התממשקות עם המערכות הקיימות היום במרבית האיצטדיונים. הפיתוח החדש מעניק סט של שירותים וטכנולוגיה חדשים לתמיכה פעילה בפתיחתם מחדש של האצטדיונים, מפחית בצורה הטובה ביותר את הסיכון הכרוך במגפה ויוצר סביבה בטוחה יותר עבור האוהדים ומי שעובדים באצטדיונים".

תכנית חזרה בטוחה ליציעים. ההתאחדות לכדורגל,
תכנית חזרה בטוחה ליציעים/ההתאחדות לכדורגל
תכנית חזרה בטוחה ליציעים. ההתאחדות לכדורגל,
תכנית חזרה בטוחה ליציעים/ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות אורן חסון מסר: "אנחנו משוכנעים היום כי חזרת האוהדים ליציעים לא רק הכרחית אלא גם אפשרית, ויחד עם שותפים נוספים והתפתחויות טכנולוגיות ניתן לעשות זאת בפרק זמן קצר יחסית. ברור כי הגעת החיסונים לארץ רק מוסיפה לאופטימיות בנושא. הכדורגל כאן מתנהל כבר לא מעט זמן בלי קהל וברור לכולנו כי זה לא אותו המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. אני קורא למשרדי הבריאות והספורט לאמץ בחום את ההצעה, שיש בה כדי להבטיח חזרה בטוחה ליציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully