וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכר נשאר, הזמן קוצר, הבונוס שמן: כל פרטי החוזה של וילי רוטנשטיינר בנבחרת ישראל

22.12.2020 / 10:02

למה החוזה קוצר, מתי יזכה בהארכה אוטומטית, מה גובה השכר (והתנאים הנלווים), למה לא נשאר מנהל טכני ומי יהיה עוזרו? רוטנשטיינר וההתאחדות סיכמו על חוזה שכולל את כל האפשרויות, השאלה מתי הוא ייגמר

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר, שנבחר אתמול (שני) לשמש כמאמן הלאומי במוקדמות מונדיאל 2022, יזכה למענק של 300 אלף יורו אם נבחרת ישראל תעפיל למונדיאל בקטאר 2022. רוטנשטיינר יחתום על חוזה חדש מול ההתאחדות לכדורגל החל מה-1 בינואר 2021, שיסתיים בחודש מאי 2022.

למעשה, חוזהו המקורי של רוטנשטיינר קוצר בשלושה חודשים מאחר שהאוסטרי היה חתום מול ההתאחדות בחוזה הנוכחי שלו עד חודש אוגוסט 2022. אם נבחרת ישראל תעשה את הבלתי ייאמן ותעפיל למונדיאל בקטאר, חוזהו של רוטנשטיינר יוארך אוטומטית עד דצמבר 2022 (עד אחרי הגביע העולמי), וכמו כן יזכה האוסטרי אוטומטית לחוזה חדש גם למוקדמות יורו 2024.

בהתאחדות לכדורגל הוחלט לא לגעת בשכרו של רוטנשטיינר, והוא ימשיך ליהנות משכר של 100 אלף שקל נטו בחודש עד חודש מאי 2022, וכמובן לכל התנאים הנלווים שהיו לו בחוזהו המקורי, כמו מגורים, רכב וכרטיסי טיסה לחו"ל.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
100 אלף שקל נטו בחודש. וילי רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

טרם הוחלט מי ישמש עוזרו של רוטנשטיינר בקדנציה הקרובה. אלון חזן ימשיך בתפקיד רק אם לא יאמן את הנבחרת הצעירה. חזן מועמד מוביל לתפקיד הזה, והוא רוצה לעשות את השינוי, אבל הבחירה בו, אם בכלל, תהיה רק אחרי שימונה המנהל הטכני לנבחרות הצעירות, שזו המשימה הבאה של ההתאחדות לכדורגל אחרי מינויו של רוטנשטיינר.

יש לציין כי רוטנשטיינר, שהיה מועמד גם לתפקיד המנהל הטכני, רצה יותר את תפקיד המאמן הלאומי, וגם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון העריך שבשלב הזה של הקריירה שלו רוטנשטיינר יותר מתאים לתפקיד המאמן ופחות לתפקיד המנהל הטכני.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully