וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור אישרה את המשך דרכו של וילי רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 17:50

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האוסטרי זכה לרוב ויישאר על הקווים גם במוקדמות מונדיאל 2022. אורן חסון: "הסגנון, האימונים המוקפדים, החיבור לשחקנים וההישארות בדרג ב' עומדים לזכותו". שינו זוארץ היחיד שהתנגד: "חשבתי שצריך להישאר כמנהל טכני"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (שני) ואישרה את המשך דרכו של וילי רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, חברי הוועדה אלי אוחנה ואלי כהן תמכו לאורך כל הדרך בהמשך הישארותו של רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל ואליהם הצטרף יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון שהתלבט באיזה תפקיד הוא רוצה את רוטנשטיינר ולבסוף החליט כי מבין שני התפקידים שהאוסטרי נשא, הוא מעדיף אותו כמאמן הנבחרת הלאומית. אתמול נפגש חסון עם רוטנשטיינר והשניים הסכימו כי עדיף להתאחדות לכדורגל שהוא ימשיך כמאמן. ההחלטה של ועדת האיתור תובא לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל בישיבתה הקרובה.

לאחר המינוי הרשמי, ייבחר מנהל טכני לנבחרות הצעירות של ישראל שיעבוד לצד רוטנשטיינר ויקבל ממנו את כל המידע שיש ברשות האוסטרי. בהתאחדות לכדורגל ינצלו את הידע שיש אצל המאמן והוא יצטרך לסייע למנהל הטכני החדש.

האוסטרי, כאמור, זכה לרוב בוועדת האיתור. שינו זוארץ, שהתנגד למהלך, אמר: "חשבתי שווילי רוטנשטיינר צריך להמשיך בתפקיד המנהל הטכני, הבעתי את דעתי בישיבות הוועדה, שהיו פוריות, מעמיקות ומעל לכל מכבדות כל עמדה. רוטנשטיינר תורם רבות להתפתחות הכדורגל שלנו ואני מאחל לו הצלחה בתפקידו כמאמן הנבחרת. אמשיך כמובן להיות חלק מוועדת האיתור ולתרום כמיטב יכולתי והבנתי".

"אני מודה לחברי הוועדה על הזמן שהשקיעו ועל הדיונים הענייניים, המקצועיים והמפרים", אמר חסון. "וילי רוטנשטיינר הרשים אותנו בתקופה בה אימן את נבחרת ישראל במשחק פלייאוף ליגת האומות בו הפסדנו בדו קרב פנדלים לסקוטלנד ובמשחקי הנבחרת בליגת האומות בדרג ב'. סגנון המשחק של הנבחרת, האימונים המוקפדים, החיבור לשחקנים וכמובן העובדה שנמשיך להיות חלק מדרג ב' המאתגר - כל אלה עומדים לזכותו. אנחנו מאמינים כי הוא האדם הנכון להוביל את הנבחרת בטורניר מוקדמות מונדיאל 2022, לחזק את חילופי המשמרות בסגל, להמשיך בכדורגל יוזם ולקדם את הנבחרת בדירוג העולמי. ביום חמישי הקרוב נביא בפני הנהלת ההתאחדות לכדורגל את המלצתנו למנות את רוטנשטיינר למאמן הנבחרת ונאחל לו ולנו כבר עתה הצלחה".

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
ממשיך על הקווים של הנבחרת. רוטנשטיינר/רויטרס

אחרי המינוי הרשמי של רוטנשטיינר, יבחרו חברי הוועדה את מאמני הנבחרות הצעירות כאשר אלון חזן מועמד לנבחרת האולימפית ואופיר חיים למאמן נבחרת נוער ב'. המאמנים שייבחרו לנבחרות הצעירות יעבדו גם במרכזי המצויינות שנפתחו באחרונה, כך שהמשרה שלהם לא תתמקד רק באימון הנבחרות הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully