וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה ואלי כהן בעד המשך דרכו של וילי רוטנשטיינר כמאמן הלאומי

30.11.2020 / 14:31

חברי ועדת האיתור נפגשו: האוסטרי מוכן להמשיך ולכהן גם כמאמן וגם כמנהל טכני, בוועדה מעדיפים שני אנשי מקצוע שונים. ההחלטה צפויה להתקבל בקרוב

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא/ספורט 1

11 ימים מאז המשחק של נבחרת ישראל מול סקוטלנד, נפגשו היום (שני) חברי ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל כדי להתחיל ולהניע את סבב המינויים לנבחרות ישראל הצעירות ובמקביל להתחיל לדון בעתידו של מאמן הנבחרת הבוגרת וילי רוטנשטיינר. בפגישה לקחו חלק יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, קודמו בתפקיד שינו זוארץ, אלי אוחנה כשחקן עבר וחבר המזכירות בהווה, והמאמן אלי כהן על תקן מאמן בכיר.

במקור תכננה הוועדה לעסוק במינוי מאמנים לנבחרות הצעירות, ובתוכן הנבחרת האולימפית שאותה מועמד מוביל לאמן אלון חזן. אלא שאז, רוטנשטיינר לחברי הוועדה, שאם הם יחליטו לבחור בו להמשיך כמאמן הנבחרת הבוגרת, ראוי שהאדם שיחליף אותו כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יהיה גם זה שיהיה שותף בכיר למינוי המאמנים לנבחרות השונות.

באשר אליו, אמר רוטנשטיינר שהוא מוכן לעשות את שני התפקידים יחד, גם מאמן הבוגרת וגם מנהל טכני, כפי שעשה בשלושת החודשים האחרונים מאז נכנס לנעליו של אנדי הרצוג. אולם ההעדפה של חברי הוועדה היא להפריד בין התפקידים, מתוך הכרה בחשיבות כל תפקיד לבדו. בין חברי ועדת האיתור נראה כי יש תמיכה מצד אלי אוחנה ואלי כהן בהמשך כהונתו של האוסטרי כמאמן הלאומי.

אף שבהודעה נמסר כי ההחלטה תתקבל בשבועות הקרובים, המטרה והכוונה היא לסיים הרבה יותר מוקדם כאשר ראשית יוכרע באיזה תפקיד ישמש רוטנשטיינר, אחר כך תאויש העמדה האחרת שאותה נשא עד כה, ורק לאחר מכן יוחלט על מאמני הנבחרות הצעירות השונות.

וילי רוטנשטיינר עם אלון חזן. קובי אליהו
מה יעלה בגורלם? רוטנשטיינר וחזן/קובי אליהו

בהודעת ההתאחדות לאחר הפגישה נכתב: "בדיון, בו נכחו גם מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ויו"ר ועדת הנוער אבי קאופמן, סקר רוטנשטיינר את 7 המשחקים בהם הוביל את נבחרת ישראל כמאמן (חצי גמר ליגת האומות מול סקוטלנד וטורניר ליגת האומות בדרג ב') מבחינה מקצועית וניהולית.

לאחר הסקירה האמורה סיים רוטנשטיינר את חלקו בדיון ויצא מהחדר. חברי הוועדה דנו באפשרויות השונות להמשך ההתקשרות עם רוטנשטיינר מתוך מטרה להחליט תחילה על זהות המנהל הטכני והמאמן של הנבחרת הבוגרת. חברי הוועדה שואפים לקבל החלטות בנושא בשבועות הקרובים וצפויים לקיים מפגשים תכופים לטובת העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully