וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "רציתי משהו ייחודי, המועדון השקיע המון כדי להביא אותי"

30.11.2020 / 9:40

החלוץ הסביר את ההחלטה לחתום בוולינגטון הניו זילנדית: "המאמן ראה בי כרכש מספר 1 שלו". על ההחלטה להרחיק לאוסטרליה: "הייתי בכל הפסגות בכדורגל. שיחקתי בספרד ואנגליה ורציתי להיות הישראלי הראשון שמשחק כאן"

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

אחרי תקופה מעט מתסכלת, שכללה דקות משחק מועטות בצ'מפיונשיפ. תומר חמד מצא בית חדש. חלוץ נבחרת ישראל חתם הבוקר בוולינגטון פיניקס הניו זילנדית, וישחק בעונה הבאה בליגה באוסטרליה דווקא. רגע לפני שהוא מתחיל בפרק החדש, חמד התייחס להרגשה שלו להגיע למקום שנמצא הרחק מאור הזרקורים והסביר לו מה גרם לו לקחת את ההחלטה הלא שגרתית הזו.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יעד חדש ומסקרן. תומד חמד במדי הנבחרת/יוסי ציפקיס

תומר איך התחושה לחתום בקבוצה חדשה?

"אני מאוד נרגש מהחתימה בוולינגטון פיניקס ולא יכול לחכות להתחיל את החוויה המדהימה הזאת בליגה האוסטרלית".

מה גרם לך להחליט לעבור דווקא לאוסטרליה?

"מהרגע הראשון המאמן ראה בי את הרכש מספר 1 מבחינתו והמועדון השקיע המון כדי להביא אותי, כך שאין לי ספק שזה המקום הכי טוב בשבילי".

ועדיין זו לא מהליגות המוכרות בעולם.

"במהלך הקריירה שלי הגעתי לפסגות הכי גבוהות של הכדורגל. שיחקתי בליגה הספרדית ובליגה האנגלית, עליתי ליגה עם ברייטון ועכשיו רציתי משהו ייחודי, מאתגר, עם ערך מוסף וזה בדיוק מה שקיבלתי, להיות הישראלי הראשון בליגה האוסטרלית".

עוד בוואלה!

תומר חמד חתם לעונה בשורות וולינגטון פיניקס

לכתבה המלאה
תומר חמד שחקן צ'רלטון. GettyImages
משחקן ספסל בצ'רלטון, לשחקן מוביל בוולינגטון. תומר חמד/GettyImages

מפחד מקשיי התאקלמות?

"זה אתגר גדול מכל הבחינות. אישית, מקצועית ומשפחתית. יבשת חדשה עם מנטליות שונה וכדורגל בסגנון אחר. אורח החיים שונה לגמרי מאנגליה. יקח לי זמן להתרגל לדברים האלה אבל יש לי את המשפחה שלי, יש לנו מספיק נסיון והביחד שלנו יתגבר על הכל".

היו לך לא מעט הצעות בחודשים האחרונים ולקחת את הזמן.

"היו הרבה פניות והצעות במהלך החודשים האחרונים, אבל ההצעה של וולינגטון פיניקס עלתה על כולן. מבחינה אישית זה אתגר חדש, אני בא על תקן כוכב ומצפים ממני להוביל את הקבוצה ולעזור לה להילחם על כל התארים. אהבתי את ההזדמנות הזאת. עכשיו זה הזמן שלי, לעבוד חזק, להיכנס לעניינים ולהטביע חותם בליגה הזו".

למרות הצעות מישראל החלטת לא לחזור. זה אומר שתסיים את הקריירה בחו"ל?

"אחרי השנה האחרונה, הבנו שהחיים מפתיעים כך שאין לדעת. נכון לעכשיו וולינגטון זה המקום הכי טוב בשבילי ובשביל משפחתי ונראה לאן החוויה הזאת תוביל אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully