וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד חתם לעונה בשורות וולינגטון פיניקס

אחרי שהפך לשחקן חופשי, חלוץ ברייטון לשעבר מצא בית וחדש וישחק בקבוצה הניו זילנדית, שמשחקת בליגה האוסטרלית: "אני ומשפחתי החלטנו שזה הצעד הכי נכון"

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

עכשיו זה רשמי, לתומר חמד יש קבוצה חדשה: חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל לשעבר חתם הלילה בוולינגטון פיניקס הניו זילנדית, שמשחקת בליגה האוסטרלית. חתם, שחתם לעונה אחת במועדון, סיפר על ההתלבטויות שלו ומה שהוביל אותו לחתום בקבוצה ואמר: "בסוף העונה שעברה ישבתי עם המשפחה שלי ודיברנו על הצעד הבא בקריירה שלי. שיחקתי בספרד, בפרמיירליג, בצ'מפיונשיפ והגשמתי הרבה מהמטרות שלי, אבל חשבנו שזה הזמן לעשות משהו יותר מרגש ומיוחד".

תומר חמד שחקן צ'רלטון לפני אנגוס מקדונלד שחקן האל סיטי. GettyImages
מצא אתגר מיוחד. תומר חמד/GettyImages

חמד הוסיף: "כשהגיעה ההזדמנות לשחק בוולינגטון, חשבנו שזה הצעד הכי טוב עבורי כשחקן ועבור המשפחה שלי. שמעתי דברים נהדרים על המועדון הזה ואני יודע שהייתה לו עונה מיוחדת אשתקד. אנחנו לא יכולים לחכות להתחיל את ההרפתקאה והאתגר החדש כאן".

חמד החל את הקריירה האירופית שלו במאיורקה הספרדית, בה שיחק שלוש שנים. ב-2014 עבר לאלמריה, אך בתום אותה עונה היא ירדה לליגת המשנה בספרד ובקיץ הבא הוא נמכר לברייטון תמורת כ-1.5 מיליון יורו.

חמד שיחק בקבוצה מדרום אנגליה שלוש שנים וסייע לה לחזור לפרמיירליג אחרי שנים ארוכות, לפני שבקיץ 2018 הושאל לק.פ.ר. בשנה שעברה חזר לברייטון ומיד הושאל לצ'רלטון, שבמדיה העביר את העונה החולפת. בקיץ הסתיים חוזהו בברייטון והוא הפך לשחקן חופשי.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully