וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטויות של דראפיץ' וברדה: "שוברים את הראש גם לגבי המחליפים"

30.11.2020 / 7:35

מאמני בית"ר מנסים לגבש הרכב לקראת מכבי חיפה (21:45, ספורט 5). קונטה תורגל כבלם וגם קשר, בן חיים עשוי לפתוח. חוגג ממתין לתשובות על מנת לטוס עם אוחנה ומוני ברוש לסבב שיחות בדובאי

אוהדי מכבי חיפה מתפרעים באימון/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

בית"ר ירושלים תתארח הערב (21:45, ספורט 5) אצל מכבי חיפה לאחר שצברה נקודה בלבד בשלושת המשחקים האחרונים שלה ועם לחץ דומה לזה של הירוקים. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שוברים את הראש לגבי ה-11 שיפתחו, כאשר ביומיים האחרונים הם ביצעו מספר רב של שינויים.

דראפיץ נשמע אומר לאנשי המועדון בימים האחרונים: "אני שובר את הראש, גם לגבי מחליפים שנצטרך שיעשו שינוי תוך כדי משחק". אנטואן קונטה תורגל אתמול גם כקשר וגם כבלם במערך של שלושה בלמים, כאשר שי קונסטנטין ואורי מגבו תורגלו כמגינים.

אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ייצא מההקפאה היישר להרכב? אור זהבי/דני מרון

בקישור ברור לצוות המקצועי שעידן ורד ומיכאל אוחנה לא ישלימו 90 דקות והם צריכים מחליפים ראויים בעמדות אלו, כאשר נבדקה גם האפשרות שעוזיאל פרדו יפתח ב-11, אך הסיכויים לכך נמוכים. אור זהבי תורגל בחלק מהאימונים אך העובדה שלא שיחק ארבעה חודשים היא בעוכריו, כאשר גם טל בן חיים תורגל כאופציה לשחק עם שלושה בלמים, יחד עם דגני וקונטה.

במידה שקונטה ישחק כבלם במערך של שני שחקני הגנה, אופיר קריאף יפתח בקישור לצד עלי מוחמד. אם בית"ר תשחק במערך של שלושה בהגנה, ייתכן כי שלום אדרי יפתח יחד עם עלי מוחמד ועידן ורד בקישור. אגב, לא מן הנמנע כי צמד המאמנים מכינים הפתעה לערב ויעלו עם 11 שהם לא תירגלו באימונים.

עוד בוואלה!

ההימור של בית"ר ירושלים לקראת מכבי חיפה: זהבי חוזר, קונטה בקישור

לכתבה המלאה
משה חוגג. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יטוס לדובאי. חוגג עם נציג המשקיעים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בתוך כך, משה חוגג יטוס בהמשך השבוע לדובאי כדי לקדם את המגעים, אך בבית"ר עדיין ממתינים לאישור הסופי מצד נציגי השייח בן חליפה ואף עברו בדיקת קורונה למקרה שתהיה טיסה. הפגישה נועדה לכך שהשייח ונציגיו יכירו טוב יותר את הנהלת המועדון וישמעו פרטים ולא על מנת לסכם סופית את הדברים.

גורם בבית"ר הבהיר אתמול: "גם אם יהיה רצון והבנות כלליות, להגיע להסכם חתום לוקח זמן, יש בדיקות שהצד השני יעשה ופרוצדורות שרק לאחריהן אפשר לברך על המוגמר. בשלב הזה אנחנו שמחים שדברים מתקדמים אבל זהירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully