וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור של בית"ר ירושלים לקראת מכבי חיפה: זהבי חוזר, קונטה בקישור

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 18:11

הבלם שלא שיחק אפילו דקה העונה, עשוי לפתוח מול הירוקים. קונטה תורגל גם כבלם שלישי, שני המגנים יוחלפו (שני, 20:45, ספורט 5). בכר מקווה לשיפור: "בתחילת העונה הצלחנו לחזור מפיגורים"

מחזור 8הסתיים30/11/2020
מכבי חיפה
  • חזיזה (34)
  • רוקאביצה (45)
0
    בית"ר ירושלים
    אוהדי מכבי חיפה מתפרעים באימון/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה תארח מחר (שני, 20:45, ספורט 5) את בית"ר ירושלים בניסיון להתאושש מרצף מפתיע של שני הפסדים מאז החזרה מפגרת הנבחרות. הקבוצה של ברק בכר התרחקה מהצמרת ותנסה לנצל את הלחץ אצל היריבה מהבירה כדי לפתוח דף חדש דווקא מולה, ומול האקס ירדן שועה. בכר לא יעשה יותר מדי שינויים בהרכב, אם כי הוא מתלבט בין ג'וש כהן לעומרי גלזר בין הקורות.

    לקראת המשחק אמר בכר: "נכון שבמשחקים האחרונים ספגנו והרמה של הקבוצה ירדה. בתחילת השנה זה היה הפוך - אחרי שספגנו הצלחנו דווקא לחזור, להרים את עצמנו והראינו אופי. במשחקים האחרונים זה פחות. אנחנו עובדים על זה ברמה המנטלית, גם הקבוצתית וגם האישית ונעשה את הכול כדי לחזק את השחקנים ולגרום להם להגיב יותר טוב דווקא אחרי שסופגים, בתקווה שלא נספוג בכלל".

    על השאלה האם הוא חווה בחיפה לחץ שלא הכיר בעבר ענה בכר: "מהיום הראשון שהפכתי למאמן בוגרים הלחץ הוא גדול, זה לא משנה איפה אתה נמצא. אני בעצמי מלחיץ את עצמי כדי להוציא מעצמי את ההכי טוב שיש, אז לחץ זה משהו שצריך לדעת להתמודד איתו". כשנשאל האם קבוצתו נמצאת במשבר השיב: "אפשר להגיד שאנחנו בתקופה פחות טובה, להפסיד שני משחקים בעונה כזאת טובה זה בהחלט מאכזב, אנחנו בעצמנו מאוכזבים ונעשה הכול כדי לחזור מזה כבר ביום שני".

    נטע לביא נשאל על הירידה בכושרו מאז פגרת הנבחרות וענה: "אני לא חושב שיש לזה קשר לנבחרת. אני מקבל את הביקורת וגם אני מעביר על עצמי המון ביקורות וגם הצוות, אבל בסופו של דבר אם היינו ממשיכים את המחצית הראשונה בכפר סבא אז אף אחד לא היה אומר משהו כזה או אחר, אני צריך להיות יותר טוב ולעזור יותר לקבוצה ואני מקווה שאעשה את זה כבר במשחק הקרוב".

    דמותו של דני (שמילו) רום, כוכב העבר של מכבי חיפה, תוצג על גבי שלטי לד באצטדיון העירוני במשחק מחר. השחקן אשר מציין היום את יום הולדתו ה-80, נמצא בימים אלה במצב בריאותי קשה ונאבק על חייו. עיריית חיפה נעתרה לבקשת המשפחה ודמותו המאויירת של רום תוצג לצד דמויותיהם של אייל ברקוביץ', אלי גוטמן, טל בנין, זאהי ארמלי, ראובן עטר, יניב קטן, אבי רן ז"ל ורובי שפירא ז"ל, שנבחרו להיכלל במיזם.

    בית"ר ירושלים

    אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, בית"ר ירושלים מקווה להשיג שלוש נקודות בחיפה והמאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "זה משחק של הגדולות ועדיין לא הוכחנו שאנחנו שם, אבל לשתי הקבוצות יש סגלים טובים אז אני מצפה למשחק מעניין מאוד. אין ספק שאנחנו קצת רכים, אנחנו רוצים להיות יותר אגרסיביים, אבל עדיין מובילים בחטיפות כדור אז אפשר לקחת את זה לכל מני כיוונים. אנחנו כל הזמן רוצים להשתפר".

    הבלם אוראל דגני הוסיף: "שתי הקבוצות במומנטום פחות טוב, אבל זה עדיין משחק מאוד יוקרתי בכדורגל שלנו ואנחנו באים לנצח. מתחילת העונה ספגנו חמישה שערים בשישה משחקים, אז המצב לא כזה גרוע. נעבוד על עניין ספיגת השערים ונהיה טובים גם בזה. אני מרגיש טוב במועדון מבחינת אישית".

    על פי ההימור, נראה שדראפיץ' ושי ברדה מכינים הפתעה בדמות אור זהבי, שלא קיבל אפילו דקת משחק העונה בכל המסגרות והיה בדרך החוצה. אנטואן קונטה עשוי לפתוח בקישור על חשבון אופיר קריאף ותורגל גם כבלם שלישי, כשבעמדות המגנים יתבצעו שינויים עם חזרתם של שי קונסטנטין ואורי מגבו.

    עוד בוואלה!

    במכבי חיפה הופתעו מפריצת האוהדים: "כולם נהגו נכון כשלא נכנסו לעימות איתם"

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. דני מרון
    משחק יוקרתי. אוראל דגני/דני מרון

    טריוויה

    * 119 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (117 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 46 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו. איך יסתיים המפגש ה-120?

    * מכבי חיפה מגיעה אחרי שני הפסדים, ולברק בכר לא היה רצף של שלושה הפסדים בעונה הסדירה בכל תקופתו בהפועל באר שבע. גם בקרית שמונה זה קרה לו רק פעם אחת, בשלהי הקדנציה במרץ 2015.

    * מכבי חיפה הוציאה כדור מהרשת בכל אחד מ-11 משחקיה האחרונים (ליגה, מוקדמות ליגה אירופית וגביע הטוטו).

    * ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד מ-11 המשחקים האחרונים של מכבי חיפה: שמונה שערי ליגה, ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית ועוד אחד בגביע הטוטו.

    * ירדן שועה מחכה לשער ראשון במדי בית"ר ירושלים ולמעשה לא כבש במשחק רשמי יותר מ-10 חודשים, מאז אמצע ינואר ב-0:4 של מכבי חיפה על סקציה נס ציונה. האם זה יקרה מול האקסית?

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully