וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה הופתעו מפריצת האוהדים: "כולם נהגו נכון כשלא נכנסו לעימות איתם"

28.11.2020 / 9:24

השחקנים הופתעו מפריצת אותם 20 אוהדים שחדרו לכר הדשא במהלך האימון, במועדון הדגישו שמרבית הקהל מגנה את האירוע. שחקנים זכו להודעות תמיכה מאוהדים, לביא שספג ביקורות קשות זוכה לתמיכת השחקנים. בכר מתלבט בנוגע להרכב שיפתח בשני מול בית"ר ירושלים

אוהדי מכבי חיפה מתפרעים באימון/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק החשוב מול בית"ר ירושלים ביום שני, אך שיחת היום בקרב השחקנים הייתה פריצת האוהדים לכר הדשא, רגע לפני תחילת האימון האחרון. השחקנים ההמומים לא הגיבו כאשר היחיד שעוד ניסה להרגיע את האוהדים והבהיר להם שזו לא הצורה בה הם צריכים לנהוג היה המאמן ברק בכר. "היה קשה שלא להבליג", אמר שחקן בקבוצה. "אבל כולם נהגו נכון כשלא נכנסו לעימות אחרת זה היה מתפתח לעימות גדול בהרבה".

בקבוצה היו מופתעים מאוד מהאקט של אותם אוהדים. מי שספג את מירב הביקורות היה הקפטן נטע לביא. הקפטן זכה לשמוע מהאוהדים דברים קשים כאשר יתר השחקנים עמדו לצידו. "נטע הוא לא האשם בהפסדים האחרונים", אמר שחקן בקבוצה. "אבל כשאתה קפטן לפעמים גם הביקורות הלא מוצדקות נדבקות אליך. ברק אמר שנחזור למסלול הניצחונות רק ביחד והאמת שאולי האקט הלא יפה הזה של אותם אוהדים יאחד את כולנו יותר".

במועדון הדגישו שמדובר באקט של כ-20 אוהדים בעוד רוב הקהל גינה את האירוע ותומך בקבוצה ללא עוררין כבר שנים ארוכות, גם שמכבי חיפה לא מצליחה. בנוסף, שחקנים העידו שקיבלו הודעות תמיכה רבות מאוהדים שיצאו נגד אותם אוהדים שפרצו למגרש.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. דני מרון
יפתח בין הקורות? ג׳וש כהן/דני מרון

בצד המקצועי עושה רושם שבכר מתלבט בלא מעט עמדות. ההתלבטות של המאמן היא אם לחזור למערך של שלושה בלמים טבעיים כשבמקרה כזה המאמן יוותר על אחד מקשרי האמצע. כמו כן ישנה התלבטות בין ג'וש כהן לעומרי גלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully