וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר: "למה רוצים את רוטנשטיינר? כי יש מצב רוח טוב בחדר ההלבשה?"

מכתיר את ברק בכר למאמן הטוב בארץ, מודה שהוא נותר מכביסט, סולד מהזלזול בעומרי כספי ומסביר מדוע לא פנה לאימון: "לא הייתי מסוגל לספוג קללות במשך 90 דקות". כוכב העבר התארח בפודקאסט "דאבל טים"

הכדורגל הישראלי סער השבוע בעקבות עימותים בין כוכבים ומאמנים לבין עיתונאים ופרשנים. ניר ברקוביץ' פוטר מאימון בני יהודה לאחר התקרית עם לירן שטראובר, בעוד ערן זהבי ומשה פרימו התנצחו ברשתות החברתיות. וכשאיציק זוהר רואה ושומע את הדברים הללו, הוא שלם מתמיד עם החלטתו שלא לפנות למקצוע האימון.

"כשאתה שחקן, אתה רק אחד מ-11, ואני בחרתי לא להיות מאמן גם בגלל שעומדים מאחוריך ומקללים אותך במשך 90 דקות, ולא חשבתי שאהיה מסוגל לעשות את ההפרדה הזאת. ידעתי שהאופי שלי לא יאפשר לי להתנתק מהרגש, ועלול לקחת אותי למקומות לא טובים", הודה זוהר בריאיון לפודקאסט "דאבל טים", שהוקלט לפני מותו של דייגו מראדונה.

זוהר סיפר ש"האח הגדול זה הדבר הכי קשה שעשיתי בקריירה", והודה כי למרות ניתוק היחסים, "עדיין מתייחסים אליי כמכביסט, ואני באמת כזה. אני לא רוצה לברוח מזה. אין פעם אחת שאני עובר ליד המגרש בקריית שלום, ולא מסתכל פנימה. אי אפשר להתנתק מזה. זאת הילדות שלי, זה מי שאני. אני לא יכול להתכחש לזהות שלי".

איציק זוהר מכבי תל אביב. עמי שומן
"זאת הילדות שלי, זה מי שאני. אני לא יכול להתכחש לזהות שלי". זוהר במכבי תל אביב/עמי שומן

בנוגע לתקריות עם כוכב הפועל באר שבע, ז'וזואה, העריך זוהר כי "עד ינואר הוא כבר לא יהיה בקבוצה. מה שקורה איתו פוגע ביוסי אבוקסיס כמאמן, ובסופו של דבר ירסק את באר שבע. גם לי היו לא מעט תקריות עם שחקנים במהלך הקריירה, אבל מעולם לא שמתי את עצמי לפני הקבוצה. היו ישראלים דומיננטיים שתמיד הורידו אותי לקרקע, והיום אין דמות כזו שהזרים מכבדים ועושים לה חשבון".

ומי, בעיניו, הוא המאמן מספר 1 בישראל? התשובה שלו ברורה וחד משמעית: "ברק בכר. דווקא בשבוע שבו מכבי חיפה סו קולד 'מתרסקת', אתה רואה את הדרך שהוא עבר מאז שאימן בקריית שמונה. מעבר ליכולת האישית ולהבנת הכדורגל, הוא יודע לבחור את האנשים הנכונים שיקיפו אותו".

גם בנוגע למאמן הבא של נבחרת ישראל יש לו דעה מוצקה: "אני ממש לא מתחבר לווילי רוטנשטיינר. למה רוצים שהוא יישאר? כי יש מצב רוח טוב בחדר ההלבשה? כי אני חושב שאיל ברקוביץ' צריך לאמן את הנבחרת. מה שצריך זה מנהל, לא מאמן, ולכן צריך שחקן עבר שיודע לדבר באותה שפה עם השחקנים. הוא נמצא כרגע במומנטום שהכול הולך לו בחיים".

למעקב אחר הפודקאסט ביישומונים:
אפל פודקאסטס
גוגל פודקאסטס
ספוטיפיי
ספריקר

עוד פודקאסטים מומלצים - כאן.

עוד בוואלה!

"לדני אבדיה יש את החבילה המלאה. עם המאמן הנכון הוא יהיה סופרסטאר ב-NBA"

לכתבה המלאה

"דאבל טים", פודקאסט 14:

1:34 מי אתם שתזלזלו בעומרי כספי?

3:07 איציק זוהר: "מבטלים כאן את מה שכוכבים עשו"

8:00 שבוע של עימותים: ברקוביץ' וזהבי נגד שטראובר ופרימו

16:16 משחק הצדקה שפוצץ והפיטורים מערוץ הספורט

19:59 "נשארתי מכביסט": לעבוד במשרד מול קריית שלום

22:44 בין זוהר לז'וזואה: "הוא ירסק את הפועל באר שבע"

26:33 מי המאמן מספר 1 בישראל? "ברק בכר"

30:40 המחיר ששילמה מכבי ת"א על שחרור אצילי ומיכה

33:01 המאמן הבא של נבחרת ישראל

38:22 נבחרת הכדורסל בספרד: יש למה לצפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully