וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי מלך ישראל: כך הפך המנהל הטכני המותקף למאמן הנבחרת הקבוע

21.12.2020 / 10:00

מי שלא רצה את וילי רוטנשטיינר בהתאחדות, מקבל אותו כאיש הכי חזק של הכדורגל הישראלי. מאמן לאומי, מנהל על, מדריך וחונך. כך הצליח האוסטרי המושמץ לצאת המנצח הגדול של עונת הקורונה

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר הוא המנצח הגדול של עונת הקורונה. רגע לפני שנפרדים משנת 2020, יצעד האוסטרי לעבר התפקיד הנחשק של מאמן נבחרת ישראל לפחות לשנתיים הקרובות ואולי אף מעבר לכך וזה לא יסתיים בזה. מי שלא רצה אותו כאיש החזק של הכדורגל הישראלי, יקבל אותו כאיש הכי חזק.

לפני קצת יותר משנה, כשאורן חסון לקח על עצמו להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, היו כאלה שהפעילו לרוטנשטיינר את שעון החול. "אורן לא פראייר", הם אמרו. "וילי לא יודע עדיין עם מי יש לו עסק. אורן יעלה עליו מהר ויבין את הבלוף. אין שום סיכוי שהוא ימשיך". נכתב ונאמר ועוד קיצוני מכך. אבל חסון הוא לא איש של שליפות. האחרון שאפשר לומר עליו שהוא קפריזי. הוא לקח את הזמן לעצמו ולא שם על מה שניסו להכתיב לו.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
חסון ראה את הקפדנות שלו מקרוב. וילי רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

כשנכנסנו לשנת 2020 ולתוך משבר הקורונה, היה ברור שאין טעם לשפוך כל כך הרבה כסף על פרידה מרוטנשטיינר ואנדי הרצוג והבאת אנשי מקצוע נוספים בעלויות גבוהות. להרצוג לא היתה סבלנות והוא רצה לחזור הביתה לשהות לצד ילדיו. רוטנשטיינר הוותיק יותר לא נלחץ והרוויח. חסון מינה אותו גם לתפקיד מאמן הנבחרת והחל לעקוב אחר עבודתו.

הוא הצטרף לנסיעותיו עם השחקנים והיה צמוד בבתי המלון. מקרוב ראה עד כמה רוטנשטיינר קפדן בהכנות למשחקים, עד כמה השחקנים מעריכים אותו. ערן זהבי וביברס נאתכו שמובילים את הנבחרת הזו היו בעד האוסטרי לאורך כל הדרך. זה עשה עבור רוטנשטיינר חלק גדול מהעבודה.

עוד בוואלה!

כצפוי: וילי רוטנשטיינר ימשיך בתפקידו כמאמן הלאומי

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל עם ערן זהבי, איתן טיבי. דני מרון
התמיכה שלהם עשתה לרוטנשטיינר חלק גדול מהעבודה. זהבי ונאתכו/דני מרון

אבל דומה שעם כל הרושם הטוב, רוטנשטיינר לא היה זוכה לאמון יושב הראש אלמלא הניצחון על סקוטלנד במשחק האחרון של ליגת האומות. ליורו רוטנשטיינר לא לקח אותנו, אבל הוא עמד במשימת ההישארות בדרג ב' של ליגת האומות וכשזה הסתיים עם ניצחון על הסקוטים שהצטרף לניצחון החוץ על סלובקיה, היה ברור שחסון הולך איתו. גם חברי הוועדה אלי אוחנה ואלי כהן שהיו אמורים לאתר עבור חסון מועמד אחר, תמכו לאורך כל הדרך ברוטנשטיינר כך שהקונצנזוס היה גדול.

רגע לפני שיחגוג את חג המולד, וילי רוטנשטיינר גומר את שנת 2020 כאיש החזק בכדורגל הישראלי. למונדיאל בקטאר הוא אולי לא ייקח אותנו, אבל בית המוקדמות הסביר שיצא בהגרלה, מייצר את התחושה בהתאחדות לכדורגל שזה יהיה דווקא קמפיין יותר מסביר ומבחינתם אין טוב מרוטנשטיינר להמשיך.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully