וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

110 ק"ג של קאלט: כוכב הכדוריד שגרם אפילו לשאקיל אוניל להתאהב

גוטייה אמבומבי מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו הפך לאחד הסיפורים הגדולים באליפות - תרתי משמע. גם כוכב העבר לא נותר אדיש

אליפות העולם בכדוריד: תקציר ה-25:31 של נורבגיה על שוויץ/ספורט1

גוטייה אמבומבי הוא אחד הכוכבים הגדולים ביותר של אליפות העולם בכדוריד, תרתי משמע. לא מדובר במלך השערים או בשחקן המצטיין של הטורניר הנערך בימים אלה במצרים, כי אם בגיבור קאלט שהפך לכוכב רשת בימים האחרונים - ואם תביטו בתמונות תבינו מדוע:

אמבומבי גנב את ההצגה כבר במשחק הראשון מול ארגנטינה, שהיה המשחק הראשון של נבחרתו, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, באליפות העולם. בגובה 1.92 מ' ובמשקל 110 ק"ג, הוא הצליח לכבוש ארבעה שערים ב-11 דקות, ואף שהאפריקנים הפסידו בסופו של דבר 28:22, כולם דיברו רק על שחקן אחד.

כולם כולל כוכב ה-NBA לשעבר שאקיל אוניל, שיודע דבר או שניים על לנצל גוף גדול עד תום:

עוד בוואלה!

הבת של דניס רודמן נבחרה שנייה בדראפט בליגת הכדורגל: "קיבלתי ממנו את הגנים"

לכתבה המלאה

"זה חלום שהופך למציאות", השיב שחקן הכדוריד לברכה. "אני פשוט לא מאמין. שאק, האליל שלי, תודה על התמיכה. אני אפילו לא ממש מבין מה קורה, אבל רק רוצה להגיד - תחיו את החלום ותילחמו על מי שאתם".

אמבומבי, בן להורים ממוצא קונגולזי, נולד בצרפת ומשחק כרגע בליגה הצרפתית הרביעית בחשיבותה. "מעולם לא חשבתי שכל זה יקרה לי", אמר השבוע. "המטרה שלי היא ליהנות ולתת את הטוב ביותר שלי".

אמבומבי, בן להורים ממוצא קונגולזי, נולד בצרפת ומשחק כרגע בליגה הצרפתית הרביעית בחשיבותה. "מעולם לא חשבתי שכל זה יקרה לי", אמר השבוע. "המטרה שלי היא ליהנות ולתת את הטוב ביותר שלי. אין לנו מה להפסיד כאן, נבוא וננסה לעשות את המירב. לשחקנים היריבים יש שתי ידיים ושתי רגליים, ממש כמונו. נעשה כל שביכולתנו ואולי נצליח לעצבן כמה נבחרות".

לאחר הפייט הנאה שסיפקה הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו במשחק הפתיחה, במשחקה השני כבר חטפה 39:19 מדנמרק. אמבומבי שוב היה נקודת האור שלה עם ארבעה שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully