וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כוחות: נבחרת הנשים של ברזיל הובסה 6:0 בידי גרמיו עד גיל 16

הנבחרת שהגיעה לשבעה מונדיאלים ובה מככבת מרתה קיימה משחק הכנה לקראת הטורניר האולימפי בריו, והובסה: "דרך טובה להשתפר"

באופן מסורתי, הספורט המקצועני בדרך כלל הופרד - גברים משחק מול גברים, נשים משחקות מול נשים. מפעם לפעם נרשם משחק ראווה כזה או אחר שיכול ללמוד על ההבדלים בין המגדרים, וזה בדיוק מה שקרה השבוע בברזיל: מצד אחד התייצבה קבוצת הנערים של גרמיו, עד גיל 16, ומנגד, נבחרת הנשים הבוגרת של המדינה.

איך זה נגמר?

ובכן, ב-0:6 - לא לנבחרת שהופיעה בשבעה מונדיאלים וב-2007 אפילו הגיעה עד הגמר, הנבחרת בשורותיה עדיין מככבת אחת השחקניות הגדולות בכל הזמנים מרתה, כי אם לנערים שממול. היה זה משחק הכנה עבור נשות ברזיל לקראת הטורניר האולימפי בטוקיו בקיץ, וכנראה שיש להן עוד עבודה.

פיה סונדהאגה השבדית, שמאמנת את ברזיל מ-2019 לאחר שאימנה בעבר את נבחרת ארצות הברית הגדולה, הודתה: "כשאנחנו משחקות מול קבוצות מהירות מאוד, זה אתגר גדול. זה משחק הכנה חשוב עבורנו, גם כדי להעריך את השחקניות שלנו. היו לנו קצת בעיות באחת-על-אחד ובהגנה על הכדור, ואיך להגיב במהרה במצבים כאלה. זו דרך טובה להשתפר לקראת האתגרים הגדולים שמצפים לנו השנה".

בשבוע הבא ייערך משחק חוזר בין הנבחרת הלאומית וקבוצת הנערים. אגב, ב-2017 נרשם משחק ידידות בין נבחרת ארצות הברית, מהנבחרות הטובות בעולם, וקבוצת נערים של דאלאס - וגם אז זה נגמר בניצחון מוחץ לנערים. אמנם לא 0:6, אבל כן 2:5.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully