וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-UFC לכיסא חשמלי? לוחם MMA נעצר אחרי שניסה לרצוח את שתי אחיותיו

שתי אחיותיו של אירווין ריברה שנלחם גם ב-UFC נמצאו עם פצעי דקירה קשים בכל חלקי גופן. הוא נמלט, נעצר והודה: "שמעתי קולות שאמרו לי להרוג אותן"

קרב MMA בין לוחם רוסי במשקל 240 קילוגרם נגד לוחמת במשקל 60 קילוגרם/צילום מסך

ב-16 במאי 2020, הגיע הרגע לו חיכה לוחם ה-MMA אירווין ריברה יותר מכל: בגיל 30 ואחרי 13 קרבות בקריירה, הוא סוף סוף קיבל את ההזדמנות להילחם בזירה הגדולה והמפורסמת מכולן - זו של ה-UFC. קרב הבכורה שלו בארגון הקרבות הגדול מכולם אמנם הסתיים בהפסד, אך הוא ניצח בקרב שלאחר מכן לפני שהפסיד גם בקרב השלישי שלו בארגון. כשהוא בן 31, קיווה ריברה להמשיך לחיות את החלום ולשוב למסלול הניצחונות ב-UFC, אך הלילה (בין חמישי לשישי) נראה שהחלום הגדול שלו הגיע לקיצו, אחרי שנעצר בחשד שניסה לרצוח את שתי אחיותיו.

המקרה המזעזע התרחש בפלורידה. עוברי אורח זיהו צעירה שותתת דם זרוקה ברחוב באמצע הלילה, כשהיא סובלת מפצעי דקירה בגבה, ידה וראשה. בכוחותיה האחרונים, היא מיהרה לעדכן אותם שאחותה הגדולה נמצאת בתוך הבית, ואלו מיהרו להזעיק את המשטרה, שנכנסה לתוך הבית הסמוך. שם מצאו השוטרים צעירה נוספת, גם כן עם פצעי דקירה בכל חלקי גופה ובפניה.

ריברה עצמו נמלט מהמקום עוד לפני הגעת השוטרים, שמיהרו לחפש אחריו. לאחר מספר שעות הוא נמצא והודה בפניהם: "הרגתי את שתי האחיות שלי". אז ריברה עדיין לא ידע ששתי האחיות שרדו ופונו לטיפול בבית החולים הסמוך. על פי הדיווחים, ריברה תקף את שתי אחיותיו בזמן שהן ישנו, ולאחר מכן טען שעשה זאת אחרי ששמע קולות שמורים עליו לרצוח אותן. אם יורשע, ריברה עלול להישלח למאסר עולם ואף לספוג עונש מוות, כך על פי החוקים של מדינת פלורידה.

לוחם ה-MMA בן ה-31 נלחם בקטגוריית משקל תרנגול (עד 61 קילוגרם). הוא נלחם השנה שלוש פעמים בארגון הקרבות הגדול מכולם והפסיד בשניים מתוך שלושת הקרבות שלו. "הדיווחים על מה שקרה מזעזעים", נמסר מה-UFC. "אנו ממשיכים ללמוד את הנושא ואת חומרי החקירה. ראשי הארגון כבר יצרו קשר עם נציגיו של ריברה והבהירו להם שהוא לא יילחם יותר בארגון".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully