וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הפורצים לקונגרס: מדליסט אולימפי לשעבר, עם מעיל של נבחרת השחייה

קליט קלר, שזכה בשתי מדליות עם נבחרת ארה"ב באתונה ובבייג'ין, תועד בהתפרעות בוושינגטון. בעבר הצהיר: אחרי הפרישה חיי החלו להידרדר

קליט קלר, שחיין אולימפי לשעבר, תועד בפריצה לבניין הקונגרס. מתוך הטוויטר של Julio Rosas, צילום מסך
חיפש ריגושים חדשים? קלר בפעולה, עם מעיל הנבחרת/צילום מסך, מתוך הטוויטר של Julio Rosas

קליט קלר, שחיין אולימפי לשעבר, תועד כאחד מהמתפרעים שפרצו לבניין הקונגרס בוושינגטון בשבוע שעבר. כזכור, אלפים מתומכי הנשיא דונלד טראמפ עברו את מעגלי האבטחה, הפגינו מחוץ לאולם ואף ניסו לפרוץ פנימה, תוך שהם מתעמתים עם כוחות הביטחון. אחד מהם היה קלר בן ה-38, שעל פי הסרטונים אף לבש בפריצה את המעיל של נבחרת השחייה האמריקאית למשחקים האולימפיים.

קלר היה חלק מהנבחרת של ארה"ב לאולימפיאדות ב-2000, 2004 ו-2008 במשחה ל200 שליחים. ב-2004 באתונה הוא עזר לארה"ב לזכות בזהב, וזכה להערכה רבה על ההתמודדות שלו מול איאן ת'ורפ האוסטרלי ששחה לצדו. בנוסף יש לו ברזומה שתי מדליות ארד ומדליית כסף אחת. כמו כן היה חלק מנבחרת ששברה פעמיים שיאים לאומיים.

קליט קלר, שחיין אולימפי לצד מייקל פלפס, ריאן לוכטה. Mark Dadswell, GettyImages
בימים אחרים. קלר/GettyImages, Mark Dadswell

מטעם איגוד השחייה לא נמסרה תגובה, או הכחשה, אך לטענת מאמנים רבים וחברים של קלר לנבחרת - הם מזהים אותו בבירור מהסרטונים מהמהומות הגדולות. בימים אלה הוא עובד כסוכן נדל"ן. בעבר סיפר שחווה משבר אחרי שפרש משחייה ועבר לעבודות "רגילות" בחיים האמיתיים. "למען האמת, לא הייתי עובד טוב, כי ציפיתי שהכל יילך לי בקלות כמו שהלך לי בשחייה", סיפר, "ברגע שדברים התחילו להידרדר, איבדתי את ההתלהבות". כמו כן, ב-2014 הוא ואשתו התגרשו, הוא סבל ממשברים כספיים, ואיבד את הזכות לפגוש את ילדיו במשך ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully