וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאית סרטי הפורנו הפכה לחברת דירקטוריון בווסטהאם

איב וורלי היא בת זוגו מזה שנים רבות של הבעלים דייויד סאליבן, שבעצמו עשה הון מתעשיית הבידור למבוגרים. הייתה גם דוגמנית עירום

תקציר: צ'לסי ווסטהאם 0:3/ספורט 1

אמה בנטון יוז מתהדרת בקורות חיים עשירים מאוד. האנגליה בת ה-55 הייתה בעבר הרחוק "נערת עמוד 3" ב"הסאן" - כלומר דיגמנה בעירום לצהובון הבריטי - ובהמשך הצטלמה בעירום למגזינים וביימה כמה סרטי פורנו. אז היא נקראה איב וורלי וכיםו היא כבר משתמשת בשם הולדתה. החל מהיום היא חברת דירקטוריון בווסטהאם.

בנטון יוז היא בת זוגו של אחד הבעלים, דייויד סאליבן, שעשה חלק גדול מהונו בתעשיית הבידור למבוגרים. הוא מונתה לדירקטורית במועדון ביחד עם אחד מבניהם של השניים, דייב ג'וניור. ילדם השני, ג'ק, הוא המנכ"ל של קבוצת הנשים.

אמה בנטון יוז, ג'ק סאליבן, דייויד סאליבן, ווסטהאם. Jordan Mansfield, GettyImages
מימין לשמאל: דייויד סאליבן, אמה בנטון יוז ובנם ג'ק/GettyImages, Jordan Mansfield

בנטון יוז היא אחותו של ג'וני טראנק, בעל חברת תקליטים בריטית, כותב ומגיש רדיו. בתקופה האחרונה היא החלה להגיע למשחקים של ווטהאם בתדירות גבוהה. עדיין לא פורסם מה יהיו הגדרות התפקיד שלה, אבל ברור שהמעורבות שלה במועדון תתגבר.

דייויד סאליבן, בן זוגה של הדירקטורית החדשה, היה מפיק של סרטי פורנו רך, שביחד עם דייויד גולד, הפך את התעשייה שלהם לאימפריה. הונו מוערך בכ-1.15 מיליארד ליש"ט והוא וגולד עומדים בראש ווסטהאם מאז 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully